|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nah dat valt best mee |
|
quote: altijd maar vissen voor gratisch drank, die jongen he |
|
Maaruh...als we daar een meeting gaan houden (en ik nog moet gaan vertellen welke kleur ogen Lady rose heeft) dan moeten we elkaar natuurlijk wel kunnen herkennen. Ik heb een zwarte legerbroek aan, kisten, lang blond haar en een Pain of salvation shirt aan. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 11-04-2002 20:15] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
van mij en een paar anderen staan zat foto's hier, dus die zijn wel herkenbaar |
|
Tot zo dan maar mensen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
En hoe was het ???? |
|
Het was bere-vet! De band speelde superstrak en ik heb nu nogsteeds een zere nek, een ruis in mn oren en een hese strot van het meezingen. Alleen het geluid was minder. Ik heb Lady rose, Bintmeister en Lord morgoth (recht in het gezicht aangekeken toe ie vlak naast me stond) nog gezien maar ik kon niet praten want ik moest weg om mijn trein te halen. Ik zie jullie nog wel op het ZM-fest. Enuh...Lady rose, ik heb je kleur ogen van die afstand niet kunnen bekijken, sorry. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Welke nummers speelden ze ? (nieuwsgierig mode ) |
|
Ja het was best vet! ik was die gozer met blond haar en dat zwarte NOFX shirt... |
|
Ik heb gehoord dat er gecrowd surft werd ? |
|
Waar blijven de details over het concert? Dat het leuk was had ik wel verwacht, maar verder..? MuayThaigerrr!! |
|
heb ik wel gezien ja.. een paar keer |
|
quote: Had dan ff wat gezegt man, ik heb begot geen flauw idee hoe je d'r uit ziet!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |