|
Auteur: |
|
|
Zondagavond, 13 aug, spelen Trail of Tears en Myhtlorian in de Triangel in Weert! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 16-07-2006 19:56] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ik ga wel effe kijken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jammer dat je niet kan komen! En ja heeft Ewout een nieuwe? Ben benieuwd, vond ze zo ook al erg cool! quote: gezellig! tot dan! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Hoe laat spelen ze en wat is de entree? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Entree is 7 euro ik geloof dat ze om 21:00 uur spelen maar weet niet zeker of dan Mythlorian speelt of Trail of Tears. Als ik de planning binnen heb, zal ik het wel ff posten! edit: kreeg net te horen dat Mythlorian waarschijnlijk niet kan spelen; een van de bandleden zit dan nog in het vliegtuig We hopen zo spoedig mogelijk een ander voorprogramma te hebben!!!! hoorde trouwens ook net dat de tijden nog kunnen veranderen... [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 16-07-2006 13:38] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Mooi, ben in ieder geval aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
heb net een diary van Trail of Tears online gezet: http://www.trailoftears.no gaat over de studio recordings, kom ff kijken als je zin hebt! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
HEUY!!!! Altijd leuk om even te komen kijken op een zondagmiddag |
|
Zekers....en zeker omdat de gitarist van Green Carnation hier ook in speelt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
de zanger bedoel je? of de gitarist (Michael) meespeelt is niet zeker, waarschijnlijk nemen ze Gøran van Carpathian Forest mee. www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Nee, niet de zanger Kjetil maar de gitarist (ben z'n naam effe kwijt ). Die jongere, vrij schuchtere gast bedoel ik (o.a. te zien op de Green Carnation DVD). Edit, ik zie dus dat hij niet meer bij de band zit en is vervangen door Gøran inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-07-2006 14:41] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat is Michael, heb hem net nog ff gesproken maar zei dat ze hem nog niet gevragen hebben dus dan zal waarschijnlijk Goran spelen. Maar kan altijd nog hoor Hij is dan waarschijnlijk wel in Nederland dus als Goran speelt ipv hij dan doet ie misschien wel een nummer mee zoals toen op Music Against Cancer, wie weet... maar Goran is iig de sessiegitarist van Trail of Tears en Michael speelt doorgaans alleen als Goran niet kan vanwege zijn andere bands. edit: nee, dan bedoel je denk ik Terje? Want Terje is vervangen idd, dat is die gast die zo'n lekker gekke bekken trok, maar die heeft zover ik weet niet in Green Carnation gespeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 17-07-2006 14:45] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ah ok, bedankt voor de info. Michael is inderdaad een geweldige gitarist en ik kijk er naar uit hem live aan het werk te zien namelijk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zover ik begreep is Green Carnation ook van plan om binnenkort weer naar NL te komen! Maar als Michael mee gaat spelen, is denk ik meer kans dat ie in de Baroeg te vinden is aangezien dat vlakbij zijn vriendin is... (maar ik zal het hem ff vragen, lokken met de wetenschap dat minstens een fan komt kijken) [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 17-07-2006 14:50] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Had al van Terje begrepen dat Green Carnation zou komen ja, kijk er erg naar uit. Één van de meest brilliante bands ooit. Programmeer je zelf bij de Triangel of ...? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nee, help de band altijd een beetje... ook website gemaakt, vorige minitourtje bij elkaar geraapt, fotosessie voor nieuwe CD gedaan (ff lekker naar Noorwegen hihi) en hotel www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ok, dan ben jij misschien diegene die Martin Hebben heeft gevraagd voor zalen hier in de regio? Martin vroeg mij namelijk vorige week met spoed 1 of nog liever 2 zalen te vinden voor Trail of Tears op 11 en 13 augustus. Hij zij dat een kennis (jij?) haastig op zoek was dus vandaar dat ik 'm een lijstje met mogelijke kandidaat zalen heb gegeven (waaronder dus de Baroeg en Weert ). Maarre, lekker om inderdaad zo'n reisje Noorwegen te doen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-07-2006 21:05] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
yup, that's me! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Je krijgt de groeten terug |
|
hehe cool dankje! Ze zullen deze avond gaan spelen met Auracle. Auracle begint om 20:00 uur, deuren gaan smiddags al open! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote:Cool! Dan kom ik denk ik wel even kijken |
|
Het optreden is gecancelled, samen met de andere optredens in Nederland. Het optreden van 20 augustus in Helmond gaat geloof ik wel gewoon door. Bron: forum van Trail Of Tears Reden: nog niet bekend |
Index / Concerten |