|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb via de search niets gevonden over deze japanse Doom band. Geen idee wát voor soort doom maar ik denk dat Jenje of één van de andere ZM doom heads dat binnen no-time kunnen aangeven. Ik ben tenslotte geen doom-kenner. Hun website: http://www.coffins.jp/ alwaar er 4 dikke, zware, lompe MP3's te beluisteren zijn. Ik ontdekte deze band band via de YouTube-link van Wim in het Winter-topic. Yep, you guessed it. Coffins klinkt voornamelijk als doorgeslagen (en geslaagd!) Winter worship. Helemaal niks mis mee want Winter heerste en Coffins vult de leemte goed bij. |
|
Ok dan, vanaaf eens even beluisteren. |
|
Hm, ik weet niet wat sludge eigenlijk is, maar het klinkt iig erg fijn allemaal. Goede tip. |
|
Sludge is ruw broem broem doen |
|
Maar natuurlijk, nou snap ik het... Geef eens een voorbeeld qua bandnaam. |
|
Crowbar, The Mighty Nimbus, Eyehategod |
|
Hehe, ik ken die bands ( de eerste en de laatste dan ) alleen van naam, geen idee hoe ze klinken. |
|
Groovy, lekker traag, vol en brommend geluid (oudere bands vaak zo'n typisch garage-sound |
|
Grief ook toch? Dat is wat minder hardcore gericht heb ik het idee dan een Crowbar of Eyehategod. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Klopt! Grief ook |
|
Heerlijke band dit, heb de 10" weten te bemachtigen en hun eerste 2 cdtjes.. geweldige band, de sample van t nieuwe album klonk veel belovend! Nou alleen hopen dat het hier een keer live tezien zal zijn. Gaaf dat ze veel vinyl releases gaan doen, vooral op die split met splatterhouse kan ik niet wachten |
|
Nieuw album is uit en het is gvd vet geworden. Deze band kan bij mij echt niet meer stuk. |
|
Crowbar |
|
Je kunt ook een CD'tje van deze band downen op de site van Stephen O)))'Malley. |
|
Hehe, totale Winter-worship. Heerlijk. |
|
fuck ik check dit nu pas ... idd brute Winter worship! |
|
Ik ontdek het ook net pas, maar jezus wat gaaf!! Totale Divine Eve, Celtic Frost worshipping, geniaal.... edit: Winter ook natuurlijk heheh, het is maar net wat je het eerst herkent uit je eigen platenkast... [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 06-02-2007 1:04] |
|
ze gaan komende maanden ook nog wat split singeltjes uitbrengen, met skullhog, splatterhouse, cianide, xxx maniac.. damn ik kan echt niet wachten! Ben vooral benieuwd naar de skullhog/coffins split, dat word echt zwaar blazen! weet iemand trouwens nog een mailorder waar ze een van de eerst shirts van die gasten hebben? Ben echt zwaar opzoek |
|
Ook een split met OTESANEK |
|
ik zeg corrupted. Maar dit klinkt depressiever. Hard draaien! Suck my piss |
|
hmm, ik vind Coffins niet verkeerd, maar de zang wat geforceerd overkomen. ik ben wat meer weg van sideproject Dot(.), wat ik echt nog veel stoneriger en smeriger vind. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Buried Death en nu maken ze een split met super grinder XXX MAniak signature |
|
quote: Die split is ook zeer lekker alhoewel ik Buried Death nog een tikkeltje sterker vind. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Die split is echt geniaal: 21 nummers van XXX Maniak en 2 van Coffins (waaronder Cathedral cover) |
|
idd zaligh!!! signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |