|
Auteur: |
|
|
Tiende editie van het Oostendse muziekfestival met de klemtoon op metal. Ingang vanaf 13h30. Ingang: 5 euro. Bands: Right Between The Eyes, Avoid, Mortifer, Distorted, Rawönes, McQueen, Axxis en Epica. Plaats: Velodroom in Oostende aan de rand van het Maria Hendrikapark, op 750 m van het station. Ruime parking beschikbaar. Meer info op onze site. www.velorock.be |
|
Das were pinten drinken |
|
ah Beli Mawr oe ist dermee?Zien juste were van Schotland! |
|
quote: Machtig , Schotland is e zalig land vo up reize te goan, ke me kilt doa hekocht vo nog gi 400frank en tis ook e stief shoon land, zukke machtige natuur Me mien goat olles goed, nog olsan hjestieg tope me Olga , stief blieje vo Jona, Natacha, Calleeuw e ze vrouwtje en e stief shoon café leern kenn i Brugge oender die kerke woa da je middeleeuws kut eetn , ke gon je e ki foto's togen e me zie lid geworn va Memento Mori e me hon verzekerst mei elpn up Velo Rock Mo over Velorock, te goat echt e feestje worn deze joare [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 16-07-2006 20:37] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Da zal wel zien da da nen schoon land is.We zien bezig men nen dvd aan't maken.Ivm me datte in brugge,ken dare al nen jaar of 3e me nen hele nest(oa jona,jp & calleeuw)gewist zuipen & fretten . Zit gie nog nie op myspace vent?Kunne toene oke nen ke chatten,ok?cheers |
|
quote: Ewe, ke zitn te peizn vor e myspace an te maakn, ke gon der vo kiekn tnoaste weke Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ok,toe toene |
|
velorock is partytime |
|
quote: Je meugt gerust zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Me nen weke later achyronthia & mortifer,en op tende vd maand At the stake wordt da nen schone maand in Oostende En toene nog nen ke satyricon,en enslaved diezelfde maand.Zot gewunweg |
Index / Concerten |