|
Auteur: |
|
|
As i lay dying en bleeding trough wil ik wel een keer live aanschouden. Maar daarvoor ga ik niet helemaal naar A'dam reizen.Bullshit for my valentine heb ik een keer gezien en dat was meer dan genoeg. |
|
Wellicht een goed idee een duidelijke titel te kiezen in het vervolg ><. Disko Disko Partizani |
|
Juist. Maarruh, dikke shiat, hier ben ik zeker bij! |
|
ik heb Bullet For My Valentine in het voorprogamma gezien maar daar vond ik het geluid van de band heel erg slecht... |
|
quote: |
|
quote: Als ik alle keren tijdens dat optreden mn ''devilhorns in the fucking air'' op commando van wannabee Robert Flynn moest steken had ik nu nog een lamme arm. |
|
quote: Het is kut, maakt niet uit wat voor een geluid ze hebben. Against God and Government |
|
Ik ga ook, vooral voor As I Lay Dying. Ze waren helaas in Duitsland blijven steken toen ze vorig jaar zouden openen voor Killswitch Engage. Ook ben ik er benieuwd naar Bleeding Through, zeker nadat ze dit jaar een geweldig album hebben uitgebracht. BFMV wil ik wel eens zien, op cd is het aardig te pruimen. |
|
heb as i lay dying mogen aanschouwen in de baroeg vorig jaar, dat was een behoorlijk vette en strakke show, waar het geluid ietwat te hard stond wat de pret echter niet drukte.. bleeding through ookal weer een tijdje terug samen met cult of luna in de melkweg.. was ook een uiterst behoorlijk feestje! bullet for my valentine zal mij echter niet bekoren [Dit bericht is gewijzigd door Sir-Baller op 22-07-2006 14:41] Pure strength through Solitude |
|
Bullet For My Valentine had in het Gelredome (voorprogamma Metallica) het geluid aardig kut staan |
|
quote: Het lag niet alleen aan het geluid hoor |
|
Op graspop verkondigde As I Lay Dying al aan dat ze met Bleeding Thorugh terug zouden komen, toen kon je de lach niet meer van mijn gezicht afhalen.. As I Lay Dying en Bleeding Thorugh! Godver wat SUPER vet! Jammer dat die kutband als Bullet ook moet spelen.. 2x gezien en allebei de keren was het echt verschrikkelijk Maar nu hoef ik geen rekening te houden met openbaar vervoer.. EMO-BEATDOWN! |
|
Bleeding Through heeft afgezegd, omdat ze een tour door Engeland gaan doen met Avenged Sevenfold. Protest The Hero is de vervanger. Niets mis met Protest The Hero, maar Bleeding Through is toch wel een stukje vetter. |
|
En ze staan, neem ik aan, weer terug op de bill omdat Avenged Sevenfold hun tour door de UK heeft gecancelled. |
|
Bullet for my Valentine RULLES ook al was het geluid nie goed bij voorprogramma van Metallica maar blijft mooi die BFMV .....HAND--OF--BLOOD...... I enter, you're screaming, 1 shot, you're bleeding, death silence.. |
|
oh oh.. it's getting serious here... |
|
Vanavond! En dus met Protest The Hero i.p.v. Bleeding Through. |
|
quote: Het blijft ook mooi die slayer |
|
As I Lay Dying roste de andere bands er gruwelijk uit! |
Index / Concerten |