quote:
Op 11 september 2006 14:26 schreef blonde rockgod het volgende:
De "fout" ligt ook niet bij jou, meer bij het bestuur of iemand anders die beslist wanneer jij wat mag programmeren. Het valt gewoon op dat er heel vaak al maanden bekend is dat ergens een vet concert is, en dan staat er opeens ook metal in het popfront....Nogmaals, jij kan daar niets aan doen.
Ik ben die persoon die data aan de verschillende programmeurs uitdeelt, de datum voor dit concert als die voor Embeded stonden van de zomer al. Deze gig was al een keer verzet, stond eerst voor 2-9 (occultfest). Ding is gewoon de laatste paar jaar is in de buurt veel te doen, ik probeer hier rekening mee te houden maar ergens houd het op.
Voldend jaar zal ik met Jeroen overleggen waneer hij zijn verjaardag houd en zal dan een gospel bandje ofzo neerzetten. voor de Embeded gig telt in pricipe het zelfde, behalve dat ik niet van plan ben deze te verzetten. Als import zwollenaar hoop ik dat de zwolse bands het goed doen in de rest van nederland, ding is dat onze agenda niet ga aanpasen aan die van carnal leftovers dan wel See My Solution of wie dan ook. op
14-10 speelt Embeded in popfont in zwolle, carnal leftovers in groningen en een andere metalband in een andere stad. maak een keus!!
Ga je carnal kijken injoy (en koop een cd, kniepert, drink je maar een biertje minder), kom je in popfront welkom. hoe dan ook; bang your f*cking head off