|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*kick* maandag |
|
Aanwezig |
|
Ik zit nog ernstig te twijfelen, ik zie het morgen waarschijnlijk wel. |
|
Ook nog niet helemaal over uit. Ik wil toch Unearth weleens aan het werk zien eigenlijk.. |
|
quote: Ik heb zelf Unearth in het voorprogramma van Lamb of god gezien in de 013 en toen vond ik ze echt zwaar vet, ben daarom ook heel benieuwd naar vanavond an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik heb Unearth nu 2 keer gezien; 1 keer als support van Lamb Of God en 1 keer als support van Madball. Vanavond toch maar niet gegaan, ben wat ziekjes helaaas... |
|
Ik ga zo die kant op, woon ongeveer op kruipafstand van de Effenaar, mijn week begint dus goed!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Kruip ze! |
|
quote: Gaat wel lukken en jij goed uitzieken, zodat je de volgende keer er wel bij kunt zijn an evil incarnation of DEATH! |
|
GVD wat een vette avond! Beste clubshow van 2006 zonder enige twijfel |
|
Zo dat was weer superbruut Alleen wat was het ongeloofelijk fucking druk in de Effenaar, niet normaal. Was ik nu bij Hatebreed of bij Slayooor? Unearth was trouwens ook weer prima in vorm! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: |
|
Erg vet gister. Van Twelve Tribes maar een paar nummer gezien. Was wel aardig. Unearth was heel erg strak, jammer van het geluid af en toe. Ja en Hatebreed was ongeloofelijk strak. |
|
quote:Volgens mij was het nog net niet uitverkocht maar het had inderdaad wel wat van In Flames en Danko Jones kwa drukte idd. Om 9 uur kwam ik pas aan maar toen kon ik er al bijna niet meer door. quote:Ze hadden inderdaad Raining Blood wel mogen afmaken ja. Desondanks een vette afsluiter quote:Ik zag ze gisteren voor het eerst en dat was zekers dik in orde. Goed strak iig. |
|
|
|
Verslag deze week online! |
|
Twelve Tribes: wel aardig maar kwam niet echt over. Unearth: Erg goeie show. Vond vooral de zang stukken beter als vorig jaar in de 013. Hatebreed: Niet gezien. |
|
|
|
Die is nog best goed gelukt |
|
Gave foto! Gave shows ook van Hatebreed en Unearth. |
|
lol |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |