|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
co-operation not competition! |
|
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=18211 en nieuwe distrolijst februari ook verkrijgbaar. [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 01-02-2011 11:50] co-operation not competition! |
|
Nice dat Dr Smith hem gedaan heeft, blijft goede reviewer |
|
quote: vind het anders een behoorlijke kut review Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Garden of Exile is goed bezig met aanbiedingen: http://www.gardenofexile.com/catalog/specials.php Laatst nog vier cd's voor zes euro per stuk gekocht, en nu hebben ze alweer nieuwe cd's die ik graag wil hebben voor zes euro, waaronder twee cd's van Mono, de Mono & World's End Girlfriend cd en een aantal Nasum cd's. Eigenlijk heb ik afgelopen maand al genoeg uitgegeven aan cd's, maar ik denk dat ik die Mono albums toch maar bestel. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 02-02-2011 21:01] |
|
Dat is omdat ze alle cd's eruit gooien daar, gaan verder als vinyl only shop. [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 02-02-2011 20:53] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Ah, vandaar, maar ze hebben ook wel veel afgeprijsd vinyl. |
|
Als het goed is gaan binnenkort ook nog de shirts afgeprijsd worden. dus sla je slag ! No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Alle CDs gaan inderdaad weg op www.gardenofexile.com , vanavond zijn er weer een stuk of 50 titels toegevoegd aan de sale en de komende weken zullen er nog een paar honderd volgen. Daarna zijn alle shirts aan de beurt voor € 9,- Beperkte voorraad, dus slaap er niet op! www.gardenofexile.com/catalog www.gardenofexile.com/catalog www.gardenofexile.com/catalog |
|
@ Helvete...ik ZEI het toch No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Goed bezig. Wel jammer dat de cd's verdwijnen; ik ken deze mailorder pas net. |
|
quote:Ja. |
|
Jup, goed te doen. Best snel binnen ook. Zit nu al een tijdje te wachten op een zending van Cold Meat Industry.. Als het goed is hoor ik er binnenkort wel wat van, goede ervaring mee. Verrassend triviaal |
|
This is not an April fool: all orders over €50 from Svart Records webshop get FREE SHIPPING WORLDWIDE! They are moving house in May, help them ease the load a little. The offer lasts the whole month of April. So if you haven't ordered Hexvessel yet, get on over there and snatch up a couple of the other amazing LPs they have on offer! http://www.svartrecords.com/shoppe/ Mooie shit hebben ze daar Reverend Bizarre, Oranssi Pazuzu, Pentagram, Katatonia, Solstafir, Negura Bunget, enz. enz. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat een kneus!!! Beste metalfans! Graag met je bestelling ook je adres mailen. Bedankt !! Specialoffer: Promo CD’s In het excel bestand in de bijlage vind je een lijst met ruim 1500 promo CD’s. Heel veel goede bands, ook veel traditional hardrock en hardcore/punk. Alles voor hele scherpe prijzen !! Doctor Steel Mailorder "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Kreeg hem inderdaad ook binnen, lekker bezig daar.. |
|
quote: +1 |
|
Heb me uitgeschreven van zijn lijst, ook nooit besteld bij die gast met zijn jodenprijzen! Nieuwe plaat 18 euro en dezelfde plaat 2de hands voor 17 euro aanbieden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: +1 Ik las het en dacht van, no way, dat ga je niet menen, vuile rat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Fijn dat jullie zo rechtschapen zijn.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vind het zeker niet netjes, maar om me nou, hypothetisch, uit te gaan schijven.. Jullie bestellen ook niet bij distr's die willens en wetens in bootlogs handelen? Disc-Order bijvoorbeeld. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Handelaren die alleen in bootlegs handelen (zoals die knuppel uit Bussum) laat ik idd links liggen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De Graanrepubliek! Eenmans distro/label met van alles op het gebied van hardcore/crust/grind/emo/screamo/doom/sludge/etc. Goede prijzen ook. Alleen vinyl btw Check it: http://www.degraanrepubliek.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 10-08-2011 16:13] |
|
Ziet er netjes uit. Veel 7"s voor maar 4 euro I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |