IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nieuwe Kreator CD is grandioos
man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 13-01-2002 21:35 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

Ben al langere tijd een genieter van de duitse band kreator
Heb alle muziek gelukkig in mijn bezit...waaronder nu ook de nieuwe CD "Violent Revolution"
Ik wou alleen even mededelen dat ie het allerbeste is...
Wat vind de rest ???


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-01-2002 21:42 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hm binnenkort ff aanschaffen maar, ben ook fan van deze band


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2002 22:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb em beluisterd.
Vond em niet wat, deed me niks.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2002 22:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2002 21:35 schreef man de rijn het volgende:
Ben al langere tijd een genieter van de duitse band kreator
Heb alle muziek gelukkig in mijn bezit...waaronder nu ook de nieuwe CD "Violent Revolution"
Ik wou alleen even mededelen dat ie het allerbeste is...
Wat vind de rest ???


dat je gewoon gelijk hebt alhoewel ik toch net iets meer kick op de oudere titles. maar goed, "Violent resolution" is niet te versmaden.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-01-2002 0:39 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Oh, hier had ik een paar maanden geleden een topic over geopend! Maar ik vind hem dus ook geweldig.
Alhoewel sinds het X-Mass Fest niet meer eigenlijk!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-01-2002 8:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2002 0:39 schreef McDoom het volgende:
Oh, hier had ik een paar maanden geleden een topic over geopend! Maar ik vind hem dus ook geweldig.
Alhoewel sinds het X-Mass Fest niet meer eigenlijk!



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen