|
Auteur: |
|
|
Klabats: een last-minute show.. Wegens het sluiten van Nighttown is deze productie verplaatst naar het Waterfront café. Batter en Warmaster hebben echter gecancelled (...) dus heeft de organisatie in no-time 2 vervangende bands moeten regelen. Line-up: Modell Bau - Autopsy covers Mindscan - metal(core) Drainlife - metalcore 1e band begint rond 21h. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-07-2006 17:54] |
|
*sgopppp!!!1!* |
|
verbazend hoor, dat mindscan erbij zit Fuck the world and fuck you |
|
|
|
maar, hoop dat er nog wat lui komen opdagen voor je.... Fuck the world and fuck you |
|
Aaah, kut dat ik dit nu pas lees. Ik heb vanavond al andere plannen, anders was ik wel even langs komen fietsen. |
|
same here ...ARSENAL !!!!! Fuck the world and fuck you |
|
Ik vond het een supertoffe avond, was ook aangenaam verrast dat er op zo'n korte termijn toch nog zoveel mensen zijn gekomen. Er was een man of 70 binnen namelijk! Respek trouwens voor de bassist van Drainlife, die knul is de dag ervoor enorm door zijn rug gegaan en kon amper staan van de pijn. Ik heb tot een uur of 3 op het terras illegaal eigen bier zitten tanken. Ben daarna naar een bbq geweest die wonderlijk genoeg nog in volle gang was, haha. Ik dacht trouwens dat het op Metropolis warm was, maar gister was het nog heter.. Niet normaal zeg.. |
|
Het was warm zat....door jullie schuld moest ik m`n niet goddelijk lichaam blootstellen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
dubbele post....exuses [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-07-2006 12:11] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Index / Concerten |