|
Auteur: |
|
|
Ik heb zo m'n twijfels I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat bedoel je dan? Ikzelf ben helemaal debiel van de george a. romero trilogie: dawn of the dead, day of the dead en night of the living dead. Oud Vuil. |
|
Go wim!!! George A. Romero HEERSCHT!!! |
|
Het lijkt mij een goeie: eindelijk weer eens een pretentieloze horror ipv die nep-shit als scream etc. 'The others' kan ik trouwens iedereen AFRADEN!!!! Het eerste uur letterlijk geslapen!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik had inderdaad het idee dat het weer zo'n tiener horror zou worden. Maar de recensies die ik gelezen heb (ik moet hem nog gaan zien dus) waren erg goed. Hij schijnt een stuk gruwelijker te zijn dan die tiener horrors. Toch maar kijken denk ik dan Mad Maikie |
|
Ik had ook zo mijn bedenkingen, ten eerst vond ik die spotjes op tv een beetje op die van scream en i now what u dit last summer lijken. En dan de titel van de film hmmmm... ik vind em niet echt iets voor een echte horror film. Maar jah we zullen zien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Het begin was inderdaad nogal saai, maar het was wel een verrassend einde Wanneer komt Jeepers Creepers dan uit?? best wel een suffe naam eigenlijk Ik heb de trailer ervan gezien, maar die vind ik nou niet echt gruwelijk <Edit: hehe bijna precies hetzelfde gepost als Cadaveria [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 14-01-2002 8:50] I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote:Ik vond de film eigenlijk wel goed ... alleen het einde was regelrecht uit "the 6th sence" gejat. (oops nu hoef je de film niet mee te zien ) |
|
quote: Het zal tijd worden ook. Dead things grow from deep inside... |
|
ik weet het nog niet, ik zal hem eerst bekijken |
|
quote:film is erg gaaf vooral het einde, lang leve internet, hij komt donderdag hier uit |
|
quote: Romero Rulez... Nog niet zo lang terug nog Dawn.. gezien op net5 .. zombies in de supermarkt.. |
|
Ik wil Jeepers Creepers ook graag zien, al was het maar omdat het weer eens iets anders is dan LOTR. Bring The People Together |
|
Hmmm, misschien heb ik de film dan toch verkeerd ingeschat. Ik dacht bij het zien van de voorstukjes aan een zwakke "tiener horror" als Scream en I know what you did last summer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
scream was wel lache (maar helemaal niet eng..) Godverdommen.. |
Index / Algemeen |