|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
als I komt dan ben ik van de partij |
|
Kijk aan, Ancient Rites! Dat begint in ieder geval goed Ik ga d'r wel weer zijn vermoed ik zo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Giev Enslaved op AMM weer. Met een beetje geluk ben ik er dan ook. Het zal je moeder maar wezen... |
|
enslaved speelt niet op de Arnhem metal meeting.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Toch ook logisch... Zijn er net geweest. |
|
Zowiezo aanwezig, vorige twee keer was leuk. |
|
quote:Als jij rijd, kom ik ook wel. |
|
quote: Zeker weten!! Sowieso wel geneigd om opnieuw af te zakken, vorig jaar was echt zeer geslaagd!! (met dank aan Bleh? ) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Je koopt maar een treinkaartje homo. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Ik zal nàog zien of we gaan, vorig jaar was idd een vet feestje en idd met dank aan Bleh? en vooral haar moeder Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Maar eens kijken welke bands er komen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Haha, wat maakt dat nou uit? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote:Vuile klootzak |
|
ik kan eigenlijk gewoon op mun fietsje...maar dan moet ik wel 2 uur fietsen |
|
quote: Ja, jij was wel lekker wasted afgelopen jaar. Maar ik was bob. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Met dat mooie weer van vorig jaar heb ik er op mn fietsje ook een uur over gedaan om thuis te komen. Enniehoe...ik wacht eerst even wat meer bands af voor ik totaal onverantwoorde beslissingen neem. |
|
quote:Ik was niet wasted en geen bob, dat bier daar was gewoon ranzig |
|
Ik had het dan ook tegen onze NoGayBlackMetal. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
maar ik vertelde toen aan jou dat het niet zijn van bob geen excuus is om wasted te moeten zijn. maar dat had je vast al wel door |
|
En nu maar hopen dat er wel een beetje meer lompe DM komt dan het vorig jaar. |
|
Volgens MF-forum: quote: |
|
We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
met een t nog wel! Watain is wel vet Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Damn!!! Zeker aanwezig dan Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ziet er nie verkeerd uit nee Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |