|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bij de zolder kan je niet kopen, daarvoor kan je beter naar de glory Oh ja oasis is ook wel ok. |
|
quote: Je bedoelde de Dees. En in de Methamorfose komen juist nette mensen, zelf sporters en studenten die met de EWWWWR praten. (je weet wel rupeeeeeewwwrd)) Ik drink er graag koffie, krantje lezen. edit; dat gaat niet helemaal op. Er komt ook wel eens een zwerver een jonko halen. Trouwens, is er al een topic over zwervers? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 23-07-2006 16:25] Suck my piss |
|
Groningen ga ik altijd naar de Glory maar ik haal alleen wiet op ik ga niet in zo shop rondhangen. Verder De Zolder verkoopt niet en ik zit dan toch liever bij de Knarie. Kwam eerder nog weleens bij de Dees maar dat is zo toeristenshop dus kutwiet. De 15 euro zaken bij de Glory zitten altijd goed vol en die wiet is goed, niet te stoned precies zoals het hoort. Ik heb nu bij de Vliegende Hollander wiet weg, maar is niet te roken paar trekken en je bent lam. Ook weer zo geval alleen verbouwd om de THC geen smaak of niks gatverdamme· Ik vind de wiet van 10 jaar geleden stukken beter dan de troep die nu in sommige shops rondspookt, maar nogmaals ik ben geen shophanger ik haal alleen op, in zo shophangen is voor schoolgaande jeugd en beroepswerklozen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Onder 'De Zolder' zit toch een shop? Disko Disko Partizani |
|
quote:En boven Storm. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Storm is voor XTC-trippers. Maar wel leuk, wat een types... Verder scoor ik nooit wat in Groningen, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 23-07-2006 18:17] Disko Disko Partizani |
|
Veel mensen gaan naar de Storm om te scoren, maar dat is wat anders. Suck my piss |
|
De meest relaxte shop die ik ken (sfeer/kwaliteit verhouding) is natuurlijk de grass company in Tilburg. Daar kun je me toch lekker eten.. Niet normaal. Verder is de icolator ook erg goed te versmaden. Hier in Nijmegen is de Kronkel het meest relaxt om te zitten. Goed eten, rustige sfeer, weinig paupers etc. etc. Maar waarom is er idd geen topic over zwervers?! |
|
quote: Hoezo? jij komt er toch |
|
grass company heb je ook in amsterdam toch? volgens mij heb ik daar eens een aardbei joint gekocht. ik vind de bazar in apeldoorn ook wel goed te doen. op de bovenste verdieping heb je wel een chille ruimte. maar eigenlijk rook ik bar weinig in de shop zelf. |
|
quote: Er staat dan ook WEINIG paupers.... LEZEN HOER! |
|
Binnenhof in Zwolle... vind ik persoonlijk de beste die we hier hebben. smoking sensimina long time already. |
|
Zolder was wel fijne plek om te blowen (mn vriendin vond er niets aan omdat tom waits even opstond ), verder niet zo bekend met groninger wietshops, ben alleen onder de zolder wat gaan halen (dachten die mensen dat ik een amerikaanse toerist was, wel vaag). zelf vind ik de grasscompany wel fijn in tilburg, maar ben nooit zo'n shophanger geweest, meer als een bezoek naar de plee; zo snel mogelijk in en uit gaan. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Sarasani in Utrecht |
|
quote: In de jaren '80 ben ik daar veelvuldig geweest. Hiep hoi voor de vloeistofprojecties. |
|
De Hobbit in Weert. Echt altijd prima spul. Zowel weed als hash. |
|
Enschedese coffeeshops. |
|
Ik ga niet het hele land door voor coffeeshops. Dichtste bij is Venlo. Daar zitten er een stuk of 4. Twee in de stad; Nobody's Place is ingericht als een café, wel relaxte sfeer maar de stoelen zitten kut en de muziek is soms irritant. Er liggen tijdschriften, kranten e.d. Een flipperkast, voetbaltafel en verschillende bordspellen. www.nobodysplace.nl De Huzur, dit is de enige waar ik nooit geweest ben. Schijnt gewoon een turk achter zo'n sterk beveiligd raampje te staan. Volgensmij kun je er niet roken, wel goede hash kopen. En dan zijn er nog 2 die aan de grens met Duitsland zitten en die heten Oase en Roots. Ligt een megagroot parkeerterrein bij. De oase is meer ingericht als een restaurantje en de Roots is een grot. Je krijgt er naar mijn mening betere weed dan bij de shops in de stad maar het is wel een stuk lopen vanaf het station. www.roots-oase.nl 80% van alle bezoekers van de coffeeshops schijnen trouwens duits te zijn. Kijk dan ook niet raar op als ze je in het duits aanspreken. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 24-07-2006 15:43] don't mistake lack of talent for genius |
|
coffeeshops met een eigen url ff mailen voor vloei? Suck my piss |
|
Hoef je mij iig niet aan te klampen: "Heb je nog lange vloei?!" Disko Disko Partizani |
|
quote: Wat is er zo vreemd aan? Er is op internet geloof ik een hele database met shops door het hele land. Zo weet je tenminste wat je kunt verwachten en waar je moet zijn. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Skullie is weer begonnen met blowen?! |
|
quote: Woon ik (nu nog) schuin tegenover. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
In Almelo zitten er (sowieso) twee: - De Tuin (veel jong, buitenlands publiek, so I heard) - Jemig de Pemig (www.jemigdepemig.com) (Deze laatste is wel relaxed, al ben ik er járen niet meer geweest). ..."Hate can only create more hate"... |
|
de Hobbit in Weert, naast mijn werkplek: het stadhuis Goeie shit. Goeie hasj om cake mee te maken You suck and that's sad |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |