|
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-08-2006 17:52] |
|
brrrr, evil Fuck the world and fuck you |
|
ook al ergens mp3's te beluisteren? |
|
waarom hebben zoveel bands altijd van dat lelijke photoshop artwork Je moeder. |
|
Wat betekent legeon eigenlijk? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
uhm grey, was het je opgevallen dat dat andere topic in concerten stond? en kijk nog eens naar die flyer? -edit: ja dus [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-08-2006 17:54] Je moeder. |
|
Dus had ik het beter andersom kunnen doen denk je? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
haha, ja, ik dacht dat ik hem juist goed geplaatst had maareh, je bent uiteraard welkom om een bezoekje te komen brengen! Hopelijk meteen de start van weer veel Metal in het voormalige Park 3 |
|
quote:Volgens mij mocht dat topic prima open blijven Alleen met een andere titel voor de duidelijkheid. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
idd, was gewoon een concertaankondiging zoals alle andere concerten... Je moeder. |
|
quote:...die hebben een locatie, een datum en álle bands die spelen. Kijk nog eens goed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aanwezig |
|
quote: Zo beter? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2270267 [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-08-2006 21:04] |
|
kleine update: Inmiddels zijn er 2 volledige nummers te downloaden vanaf de site. "Legeon" is nu ook online te bestellen via onze website. http://www.embodiment.nl Nieuwe datums van optredens: 01-12-2006 - Musicon, Den Haag - met Apparition, Prey & Acrid 23-12-2006 - de Gigant, Apeldoorn - met Sentenim, Burning Hatred & Pharmacon 19-01-2007 - Little Devil, Tilburg - met Belle Gunness & Soulreaver 27-01-2007 - De Bastille, Schoonhoven - met Belle Gunness & Soulreaver en meer datums onderweg! [Dit bericht is gewijzigd door EvilPete op 28-11-2006 15:57] |
|
quote: Aanwezig! |
|
Gezellig!!! ff biertje drinken en bij-babbelen? |
|
Tuulk. |
|
quote:Misschien ligt het aan mij, maar staat dat niet allemaal gewoon op de flyer? Touché, pussycat! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door EvilPete op 22-12-2006 19:50] |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
En een puik stukje hakwerk het is! Geen originaliteitsprijs, wel voor inzet en brekk'n! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hm.. wel weer eens tijd voor een update: 05-10-2007 :: DB's studio, Utrecht :: Kloof, Engorged & Xantossa 06-10-2007 :: Walhalla, Deventer :: One on One & Circle of Silence 10-11-2007 :: Nederland Drie, Wateringen :: Stronghold 13-11-2007 :: Nottingham Rock City, UK :: Pleurisy & Devious 25-1-2008 :: Steinfurt (GE) :: Blood Spencer (DE) o.a. Komt allen! |
|
13-12-2008 j.c. Villa 29, Barneveld (NL) Also playing: Prima Nocte and Scrotum 20-12-2008 Geldersch Metal Treffen, St. Anna, Oud Zevenaar (NL) Also playing:Hail of Bullets, Lucifer Principle and many others 10-01-2009 Sounds from the Underground de Klos, Emmeloord (NL) Also playing: Devious, Deathrage, Dictated and others 28-02-2009 To Hellfest Pt. V OJC Maddog, Groesbeek (NL) Also playing: Vermin, Impalement, Persistence, Sepiroth, Blackdust Storm 07-03-2009 Music Against Cancer festival Hedon, Zwolle (NL) Also playing: Detonation, DeathRage & Victimizer and others |
Index / Heavy Metal |