![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Voor een nieuw televisieprogramma "Opvolger Gezocht" zoek ik een opvolger voor een metalstore in Nijmegen. Ben jij een echte metalfreak en wil je je eigen metalstore runnen? Kijk dan op www.opvolgergezocht.nl ![]() |
|
Goh .. best gaaf .. maar toch liever niet ![]() |
|
Zou gaaf zijn, maar woon niet in de buurt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Jammer dat de video niet werkt (iig met firefox hier) ![]() |
|
Maar... Ik heb al een baan. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
in Internet Exploder krijg ik de volgende error: quote:(bron Microsoft) ![]() |
|
On topic! ![]() |
|
Juist.. Dien maar een klacht in bij RTL4 ofzo, Fire. Dank u. ![]() |
|
Achossie, Theo stopt er mee.. Zou het pensioen zijn of het verlaten van een zinkend schip? ![]() |
|
Lijkt mij enerzijds mooi werk, maar metal is me te hypegevoelig, te kleinschalig en te verbasterd over tig kleine prutslabeltjes en promokantoren om een goed compleet aanbod te kunnen leveren. Daarnaast is het mijns inziens amper te doen om tegen de mailorders op te boksen. ![]() |
|
Daarom.. Als het een zaak zou zijn die bakken doekoe oplevert, zouden ze geen enkel probleem hebben een "opvolger" te vinden. Het betekent dus "we zoeken iemand die ons een bak geld geeft en die vervolgens keihard mag gaan werken om de zaak niet kapot te laten gaan. Betaald een hongerloontje met gratis veel stress". No thanks. Ik ga de belastingdienst maar bellen, vragen of ik voortaan mijn bijdrage met "arbeidsvoldoening" kan gaan betalen i.p.v. van mijn bruto salaris. ![]() |
|
quote: LOLOCAUST! Dan wil ik zelfs een tarief van 60% 'betalen'! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik draag graag wat 'arbeidsvreugde' af op zo'n manier. Kom maar op met dat volledige bruto! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Tja .. moet je net een idealist met centen vinden die er dom genoeg voor is .. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |