IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Opvolger Gezocht
Opvolger Gezocht
Usericon van Opvolger Gezocht
Posted 24-07-2006 13:52 by Opvolger Gezocht Wijzig reactieProfiel van Opvolger GezochtQuote dit bericht

Voor een nieuw televisieprogramma "Opvolger Gezocht" zoek ik een opvolger voor een metalstore in Nijmegen.
Ben jij een echte metalfreak en wil je je eigen metalstore runnen? Kijk dan op www.opvolgergezocht.nl


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2006 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh .. best gaaf .. maar toch liever niet


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-07-2006 13:55 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Zou gaaf zijn, maar woon niet in de buurt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Fire
Usericon van Fire
Posted 24-07-2006 13:57 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Jammer dat de video niet werkt (iig met firefox hier)



Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 24-07-2006 14:02 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Bij mij werkt ie zonder problemen in Firefox, misschien moet je een plugin installeren.

erg fijne winkel, kwam er vroeger erg vaak. Lijkt me wel tof om zo'n winkel te runnen, maar ik heb niet de vakkennis voor inkoop en verkoop etc. En als het idd zo tijdrovend is dan lijkt me het ook niet echt aantrekkelijk.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 24-07-2006 14:04 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Maar... Ik heb al een baan.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Fire
Usericon van Fire
Posted 24-07-2006 14:04 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

in Internet Exploder krijg ik de volgende error:
quote:

Onvolledig pad naar het bestand opgegeven
Fout-id = 0xC00D001A, oplossings-id = 0x00000000
Het pad naar het bestand dat u wilt afspelen, is niet volledig opgegeven. Controleer of de servernaam, de naam van de gedeelde map en de bestandsnaam niet ontbreken.

Controleer de bestandsnaam en het pad op fouten en probeer dit bestand nogmaals af te spelen.

Help op het web




--------------------------------------------------------------------------------
© 2000 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
(bron Microsoft)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2006 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

On topic!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-07-2006 14:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Juist.. Dien maar een klacht in bij RTL4 ofzo, Fire. Dank u.


trol
Usericon van trol
Posted 24-07-2006 14:12 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Achossie, Theo stopt er mee..
Zou het pensioen zijn of het verlaten van een zinkend schip?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2006 14:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lijkt mij enerzijds mooi werk, maar metal is me te hypegevoelig, te kleinschalig en te verbasterd over tig kleine prutslabeltjes en promokantoren om een goed compleet aanbod te kunnen leveren. Daarnaast is het mijns inziens amper te doen om tegen de mailorders op te boksen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-07-2006 14:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Daarom.. Als het een zaak zou zijn die bakken doekoe oplevert, zouden ze geen enkel probleem hebben een "opvolger" te vinden.

Het betekent dus

"we zoeken iemand die ons een bak geld geeft en die vervolgens keihard mag gaan werken om de zaak niet kapot te laten gaan. Betaald een hongerloontje met gratis veel stress".

No thanks.

Ik ga de belastingdienst maar bellen, vragen of ik voortaan mijn bijdrage met "arbeidsvoldoening" kan gaan betalen i.p.v. van mijn bruto salaris.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-07-2006 14:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 14:20 schreef Snaack het volgende:

Ik ga de belastingdienst maar bellen, vragen of ik voortaan mijn bijdrage met "arbeidsvoldoening" kan gaan betalen i.p.v. van mijn bruto salaris.


LOLOCAUST!

Dan wil ik zelfs een tarief van 60% 'betalen'!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2006 14:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik draag graag wat 'arbeidsvreugde' af op zo'n manier. Kom maar op met dat volledige bruto!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2006 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. moet je net een idealist met centen vinden die er dom genoeg voor is ..


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen