|
Auteur: |
|
|
Sorry voor de off-topic maar je bericht leest als poep. Dit is een comma --> , Dit is een apostrof --> ' Zo dus: CD's MLP's EP's |
|
Sjonge jonge jonge ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
@ Axegrinder... Veel info heb ik helaas ook niet, maar wel genoeg om jou op weg te helpen. Zelf ben ik in het bezit van de lp "Take Command" (the demo years) uit '90 met daarop de ep "Take Command" uit '89 en de demo "Mystic Force" uit '87. Verder de cd's : "The Eternal Quest" (jaar me niet bekend) en "A Step Beyond" ('95) (Eternal Quest werd eerder uitgebracht). Verder interessant weetje : Bassist Keith Menser is ook de grote man achter het Powermad festival en is ook eigenaar van 'n label interview : http://www.sacredmetal.de/index.php?page=interviews/menser Van het Powermad-fest verschenen ook interessante verzamel-cd's. Zelf heb ik de uitgaven van het allereerste uit '97 (dubbelcd) en het 2de uit '98 (tripple-cd) Wel interesant alemaal en bij deze mag Mikee er de fouten uithalen. |
|
Bedankt voor de informatie, enkele items die je noemde waren net verkocht voor 40 euro per stuk bij Millennium records, the full lenght Shipwrecked with the Wicked en Take Command. Eternal Quest is volgens Encyclopaedia Metallum uit 1991. |
|
klinkt als powermetal maar neem aan dat het iets anders is? Je moeder. |
|
quote:Je moet je frustraties eens loslaten. |
|
Nog zo'n schitterende band. Zijn die trouwens nog actief. Ik heb er 3 cd's van liggen maar kan enkel die demo's niet vinden. Ze zijn ooit verschenen maar nagenoeg onmogelijk origineel te vinden.... Zwaar onderschatte band, wat trouwens geldt voor alle US power metal bands... |
Index / Heavy Metal |