|
Auteur: |
|
|
Suck my piss |
|
cannibal corpse heerscht |
|
klinkt interessant Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
geweldig, dan ga ik ook! zijn er al meer bands bekend? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik zit erover te denken. Dwaallicht geloof ik ook. (sorry maarten voelde zich onbegrepen dus heb ik er maar dwaallicht van gemaakt) [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-01-2002 1:14] |
|
wacken heerscht Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nou, ik heb ff die line-up gekeken, en voorlopig vind ik het erg mager hoor... alleen Destruction vind ik enigszins interessant, maar dan nog niet eens ZO interessant. Daar ga ik geen 55 euro voor neertellen. Misschien dat het nog interessant wordt, nu is het me teveel happy/power metal. |
|
Duitsland is nu een maal een power metal liefhebbend land. Maar goed we hebben toch nog een half jaar te gaan, dus kunnen er nog veel goede bands bij komen.. kunnen nog veel goede bands bij komen.. Volgens mij kan je ook stemmen op de wacken site op de band die jij zou willen zien. Maar zeker weten doe ik het niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Hehe, en dan tegen mij zeggen dat ik in de herhaling val |
|
woepsie, maar je begrijpt wat ik bedoel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
tja.... ach.... kga denkek wel kijken tenzij er een betere band aan het spelen is op dat moment... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Is er al bekend wanneer wacken gaat plaatsvinden? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: ahum, net zoals vorig jaar zeker... opeth half missen omdat die $%^$#@$@^*@ hammerfall er te hard doorheen blêrde... kheb opvallend veel antipowermetal shirts gesien bij opeth Je moeder. |
|
quote: http://www.wacken-open-air.com/index_eng.html Zoek maar lekker op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kon 't nergens vinden, dus vandaar dat ik het vroeg.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Kijk uit uw doppen!!! Het staat pontificaal op de site. 1 t/m 3 augustus |
|
WACKEN 2002 -AMON AMARTH -BLAZE -BLIND GUARDIAN -CANDLEMASS (Reunion) -CANNIBAL CORPSE -CILDREN OF BODOM -DESTRUCTION -DIMPLE MINDS -DORO -EDGUY -FALCONER -GREEN CARNATION -HEATHEN (Thrash of the Titans) -HOLLENTHON -HYPOCRISY -IN EXTREMO -J.B.O -KREATOR -MACABRE -NECROPHOBIC -ONKEL TOM -PRETTY MAIDS -PUNGENT STENCH -RAVEN -ROTTWEILLER -U.D.O. -VICIOUS RUMORS -WIZARD -WOLF Wat een kutlijst! |
|
ik zie er wel een aantal goeie bij zitten! Geen problemen met deze lineup "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Necrophobic is trouwens wel cool; ik was in de war met het slechte Necromicon. Dus, voor mij dan anderhalve coole band, nl. de nieuwe Destruction en Necrophobic. Tja. We zullen zien. |
|
Er staat niet echt veel super interessants tussen nog. Maar gelukkig maar, hebben we meer tijd om pils te drinken en semi-duits te lullen met scandinaviers die ondertussen hun bilnaad aan hun noormanvrienden laten zien. |
|
quote: |
|
quote:Wat? |
|
quote: sinds x-mass is er live niks meer beter dan cannible corpse, duis geen gezeik ik sleep je gwoon mee naar het optreden |
|
quote: omdat je het zo lief vraagt ghehehe komt wel goed ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
VOMITORY op WACKEN!!! en Domine! Sinergy Eisregen ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Index / Concerten |