|
Auteur: |
|
|
quote: twerd tijd dat ze da eens een week opschoven ! heb ook de vorige edities zitten blokken Maar goed, nu nog hopen dat de affiche op wat trekt ! [Dit bericht is gewijzigd door X-Act op 18-01-2002 3:13] In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
nu de line-up nog weten |
|
Zul je zien dat het samen met waldrock valt Life doesn't get much better than this! |
|
ach, daar zullen ze wel rekening mee houden |
|
Komt voor mij goed uit, valt nu in een vrij weekend, scheelt weer vrije dagen. Bazzio Attacks!!! |
|
Voor wie het laatste nieuws wilt weten, zie: http://www.graspop.com Maar ik kan jullie ook op de hoogte houden hoor. Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Beestig dat het op het eerste weekend van juli valt. Misschien worden het 2 volle dagen? Sinister en dismember zouden komen(volgens de website van sinister.) This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Zolang 't doorgaat... ik ben er ! Ik, Wil Schuurman |
|
niet echt een spannende lineup, "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vond het al vreemd dat de complete line-up al bekend was, maar die is van 2001... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 17-01-2002 21:26] |
Index / Concerten |