|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
's Nachts wanneer ik waak De straten zijn van mij Hoor ik je lopen 's Nachts wanneer ik weet Dat je niet bij mij kunt zijn Hoor ik je praten Hoor ik je vragen Er is niemand hier Je bent me niet gevolgd Niemand Maar je komt steeds weer Je komt steeds weer 's Nachts wanneer ik waak 's Nachts wanneer ik waak Sta jij achter het gordijn Zie ik je voor 's Nachts wanneer ik wacht In de kamer van pijn Hoor ik je praten Hoor ik je vragen Er is niemand hier Je bent me niet gevolgd Niemand Maar je komt steeds weer Je komt steeds weer 's Nachts wanneer ik waak 's Nachts wanneer de doden Opstaan uit hun slaap 's Nachts wanneer ik waak Ik ijl in mijn slaap Een kogel door mijn slaap Ik droom nooit ik droom nooit 's Nachts wanneer ik waak Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
En het nut hiervan is? Laten we alle artiesten die we leuk vinden een eigen topic geven, en laten we deze volspammen met de songtekten van meneer/mevrouw. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Er staat een man in de spiegel Die ik al heel lang ken Hij kijkt me aan En vraagt wie ik ben Wat ik doe Wat ik voel Waar ik sta Waarheen we gaan Het is moeilijk te erkennen Ik weet niet wat ik doe Ik weet niet wat ik gedaan heb En het doet er ook niet toe Mijn herinnering bewaart Wat ik niet vergeten wil De minder leuke dingen Verdwijnen diep binnenin Waar geen mens komt Waar het daglicht is verdwenen Waar geen mens komt Niemand komt te weten Hoe ik werkelijk ben Hoe verschrikkelijk ik ben Men zei dat ik op zoek was Naar iets dat niet bestond Men zegt wel meer Totdat ik het vond Daarginds gaat de zon op Die hier onder gaat Het leven neemt een vlucht Van wat ik achterlaat Waar geen mens komt Waar het daglicht is verdwenen Waar geen mens komt Niemand komt te weten Hoe ik werkelijk ben Hoe verschrikkelijk ik ben Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: 1 vand ebetere ideeen op dit late tijs=dstip, HULDE!! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Dank. Zo maak ik mij, in al mijn verveling, toch nog nuttig . Edit: Oja, blij feensva ndedranka fman! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 29-07-2006 2:41] ..."Hate can only create more hate"... |
|
krijg aids, sterf, ga dood, en krijg nog een keer aids. oh ja. en kanker. en ebola. Fuck the world and fuck you |
|
Ik neem aan dat je nooit liefde hebt gehad Ook niet toen dat zo belangrijk voor je was De woorden die bij jou horen Zijn goedkoper dan ik dacht In één seconde ging het regenen vannacht Ga die wereld uit één seconde En reis snel door die wereld uit Ga die wereld uit één seconde En kijk goed rond in ons paradijs Maar vraag niet naar de weg Want iedereen is de weg kwijt Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Drink er nog een paar |
|
Frank Boeijen, heerschende man is dat Het was een onbekende weg Die ik heb afgelegd Na het licht Op zoek naar het donker Verlangen naar verlangen Uit dat harnas van spijt Jaloezie En belangen Onderweg spuwden stuurlui Aan wal hun gal Zij hebben nooit iets bereikt Ik bleef eigenwijs En toen zag ik jou Jij bent zoveel voor me geweest Een moeder een dochter De mooiste vrouw Maar als altijd met iemand Die nooit iets zeker weet Won mijn twijfel van ons geluk Maar vanavond ben ik hier terug En ik vraag je Heb me lief heb me lief Heb dit lichaam lief Bemin mij bevrijd mij Van het duister in mijn hoofd Mijn straat loopt hier dood Wat achtervolgde mij hier naar toe Was het de prijs van de roem Of het verlangen voor een nacht Iemand te vertrouwen Of was het die hyena die jakhals Die wacht tot ik neerval En waarvan ik dacht Dat het een vriend was Maar zijn wij samen niet sterker Dan alles wat mij bedreigt Ik sta klaar voor de strijd Met als wapen de waarheid En dat is Heb me lief heb me lief Heb dit lichaam lief Bemin mij bevrijd mij Van dat gevoel van schuld Verraad mij met een kus Heb me lief heb me lief Ik weet meer vragen kan ik niet Wij verzoenen ons vannacht Bemin mij streel mij heel mij Heb me lief *snif* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Frank Boeijen kan mij niet Boeien... Tis kut. Tis Nederlands. Tis geen metal. Optiefen en slotjuh Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hey Vikingblub: zit dat nou eigenlijk nog een beetje comfortabel, die oogkleppen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Frank Boeijen boeit mij wel, voornamelijk Kronenburg Park, man, wat een heerlijk nummer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kronenburgerpark zuigt behoorlijk, snap neit waarom hij ove rdta kutpark een liedje heeft geschreven.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat zit erg best..En je bedoelt waarschijnlijk Oorkleppen Ik ben gewoon een fanatiek anti nederlands volkslied aanhanger En als het moet geef mij dan maar de Raggende manne maar geniet er maar van hoor...ik wil je dat "genot" niet ontnemen. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 29-07-2006 10:35] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Niet dat Frank Boeijen een volkszanger is ofzo... |
|
quote: trut.... Ik bedoel die nederlandsche liedjes... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
In dat geval moet je je wel wat zorgvuldiger uitdrukken dan. |
|
quote: Dan heb je toch een verkeerd persoon voor je Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mijn ogen doen pijn Ze hebben zoveel gezien Als iedereen slaapt Hou ik mijn hart vast Is dit de grens Hoever kan liefde gaan Is dit de rand Van de afgrond Ik kan op bezoek gaan Is er iemand die op mij wacht Ik stel voor naar de stad te gaan Tot het laatste uur van de nacht Op zoek naar nieuw bloed Op zoek naar een nieuwe geest Geef me weer dat gevoel Ik ben zolang zonder geweest Geef me nieuwe ogen Een nieuw gezicht een nieuwe mond Zonder verleden op weg naar de toekomst Een vriend werd een vijand Gaf een kus van verraad En deze dronkeman Spreekt de waarheid Schoonheid is zoeter Dan wraak ooit kan zijn De lichten gaan aan Het is de hoogste tijd Ik had meer te bieden Dan een nacht vol vals alarm Nu ik naar huis loop Met een dronken ziel onder mijn arm Geef me nieuw bloed Geef me een nieuwe geest Geef me weer dat gevoel Ik ben zolang zonder geweest Geef me nieuwe moed Om met deze waanzin door te gaan Een wild en romantisch boek Waaruit ik jou nooit meer laat gaan Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Door de sneeuw de regen Door de wind En door het vuur het water Door de storm Ik zal op zoek zijn Door de woestijn de zee Door de rivier En door het dal langs de afgrond Over de berg Ik zal op zoek zijn Door het verlies het verdriet De overwinning Door het donker naar het licht Naar het eind Ik zal op zoek zijn Door de woede door de bewondering Door het succes de mislukking Door de schaamte Ik zal op zoek zijn Door de massa door de eenzaamheid Door het gevoel dat ik bezit Ik raak het niet kwijt Ik zal op zoek zijn Naar de verloren tijd Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hm, vertaal de tekst naar het engels en zet er blackmetal onder en er is een klassieker geboren. |
|
quote: Misschien heerscht Frank Boeijen daaorm ook wel zo enorm.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Guur gruis en ruis Paden lopen krom Bergen vallen recht Het gelaat komt neder Een hand in de lucht Geraas over de vlakte Destructie in gedachte Gods plan zoals hij verwachte Zuilen steken op in de lucht In de lucht eert men de man -F. Boeijen |
|
ken ik niet.. wat is dat? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Sorry, in neem je in het o'tje. Dat komt uit mijn hand. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |