|
Auteur: |
|
|
zielig Fuck the world and fuck you |
|
Wat een slecht idee. Ik vind dat er al genoeg shit bands/projecten zijn. |
|
ja, alsof iemand die tering zooi zou kopen...hoewel, mensen kopen ook stalaggh... Fuck the world and fuck you |
|
Grappig idee. Als je nog iemand nodig hebt om ongenuanceerd te gillen of zo, laat je het maar weten. |
|
De ultieme parodie op metal muziek. |
|
quote: Sterf |
|
Zo zo, je hebt er zin an Mijn steun heb je in ieder geval |
|
Volgens mij ben ik dit idee al eens eerder ergens tegengekomen, kan dat? |
|
quote: hahahahaha On to the pic; Neen. Feestbands zijn er al te veel. Suck my piss |
|
quote: Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld? |
|
quote: Dat kan best ja. Dit is namelijk een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud idee. spelfout weggehaald... |
|
Da's wel heel oud, zeg. |
|
quote: Was 1 of 2 jaar terug iemand op Metalfan die een soortgelijk idee had, maar dan als Black Metal-variant, geloof ik. |
|
nooit uitgevoerd dus goed idee! |
|
op tournee met Kaasschaaf signature |
|
'The hiiiilllss are aaliiiivvvee.. with the sooounnnddddd of meettaaalll.' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Dat was ook zoiets waar alleen Lain om kon lachen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: +1 Je moeder. |
|
quote: +2 Als een band als Inquisition al zo'n vette muur van geluid voort kan brengen met twee man, zelfs live, dan zijn zoveel gitaren, drummers en zangers toch niet nodig. |
|
quote: inderdaad er kan er altijd nog wel 1 bij |
|
ik wil wel de bongo's voorzien signature |
|
Van wat dan? Nieuwe vellen? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-08-2006 19:24] |
|
ow ya, van een speler signature |
Index / Heavy Metal |