|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt dan Antwerpen gok ik zo |
|
Ook aanwezig in Amsterdam Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ah, wil daar wel heen ja Je moeder. |
|
bereid jullie allemaal maar voor op een mooie avond!!! voor de 'pauze' zal de complete nieuwe plaat gespeeld worden, daarna een 'normale' set wat betreft supportacts; de hele tour wordt gedaan door Paatos, m.u.v. parijs en antwerpen, dan is 't Oceansize (ook supportact van PT in najaar 2005) i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: ik ga sowieso, dan ga je mee! |
|
Dan zie ik jou daar!!! Ben er ook in A'dam. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
bedacht me alleen later dat de ik kaartjes alleen had gereserveerd (telefonisch) maar nooit heb opgehaald goddomme |
|
H.a.n.d.i.g!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
breek me de bek niet open, baal d'r stevig van... ik was ook serieus in de waan dat het niet uitverkocht zou raken.. |
|
Dag van te voren kaartjes bestellen, 9 van de 10 keer lukt dat. Er zijn altijd mensen die last-minute niet kunnen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
dat is een goeie, kga het proberen! |
|
Heb ze gezien op Arrow Rock, lekkere band live |
|
quote: dank voor de tip! Je moeder. |
|
woensdag al "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Is al uitverkocht zeker? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ja klopt, zie het redactietopic [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 21-09-2006 13:07] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: kan nou geen vrij meer krijgen, dacht dat het oktober was Je moeder. |
|
Geweldig concert, ik heb de band nog nooit zo goed zien spelen. Wat helemaal geweldig was is dat de eerste 50 minuten van de set een roadtest was van het nieuwe materiaal. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
En, hoe klonk het nieuwe materiaal op het eerste gehoor? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik vond het nieuwe materiaal zeer goed klinken, er zaten echt een aantal geniale nummers tussen (ok, ben nu misschien wat te enthousiast, maar goed was het zeker ). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Goed concert moet ik zeggen. Nieuwe materiaal klonk zeer aardig op 1 nummer na. De zang daarin was echt verschrikkelijk. Een solo aan het einde maakte nog wel wat goed. Viel me op dat het wat meer richting het oude werk ging. Naast dit nieuwe materiaal heb ik nog de volgende nummers voorbij horen komen. Zal er vast 1 vergeten zijn. Open Car The Sound of Muzak Arriving somewhere but not here 3 Start of something beautiful Trains Toegift: Halo Blackest Eyes My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
godver ik heb weer wat gemist. Volgende keer ben ik er weer bij. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Geweldig, De aandacht ligt weer veel meer op de symphonische rock, nummers zijn wat langer, rustiger. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik vond het meerendeel van de nieuwe nummers toch aardig stevig uit de hoek komen. Hoe dan ook, een uitstekend concert! bub |
|
quote: Steeds een nummer van in absentia afgewisseld met een deadwing nummer. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 28-09-2006 19:12] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |