|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
GVD! Geen Saturnus in Helmond |
|
De Biebob is vanuit Eindhoven toch ook goed te doen? |
|
hopelijk is die andere datum wat noordelijker, leuke line up idd |
|
quote:Dat gaat hem hoogstwaarschijnlijk dan ook worden ja. |
|
Agalloch? Vet!! Thurisaz is toch die vette Ierse band? Of ben ik in de war? |
|
Fuck yeah,zeker aanwezig in de biebob. Thurisaz is een belgische band,http://www.thurisaz.be/. En biebob is zeker doen vanuit Eindhoven,dus zien die handel! |
|
Ik ben er ook zeker en vast bij in de Biebob! |
|
Saturnus zie ik dan op DDDV en dan een maand samen met Novembers Doom :D. Tering wat gaaf ik ga wel naar de biebob. |
|
quote:Cool! Zie ik jou ook weer eens |
|
Ik ben daar ook, te vet gewoon |
|
quote: Oh ja, dat was het. Ik bedoel een andere Ierse band, Pagan/Black. |
|
Al vergaat de wereld. Aanwezig!!! Novembers Doom Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Daar moeten we dan ook maar es een pintje op drinken! |
|
Zondag 19 november staat deze package in de Metropool Hengelo. Open:18:30 Aanvang:19:15 Metal ENTREE € 14,- (kassa) € 13,50 (CJP/OV) |
|
Eens zien of ik daar bij kan zijn .. |
|
In zowel Helmond als Vosselaar als hengelo speelt Saturnus, de band en de zalen mogen dit pas bekend maken na de DDD in de Baroeg eind October....waarom, terwijl iedereen het toch al weet is me niet helemaal duidelijk, staat op elk forum zelfs al vermeldt |
|
quote: DDD wil zeker de indruk wekken dat ze een exclusief optreden hebben? Nu moet ik zeggen dat DDD er ook minder interessant uitziet nu hun headliner even later al op andere plekken speelt... Zenial |
|
*schop* Erg veel zin in! |
|
Inderdaad. Net kaartjes gehaald Zenial |
|
quote:Enig idee hoe laat het afgelopen is? Wil er an sich graag heen maar maandag moet er ook weer gewerkt worden ... |
|
Helmond it is [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 10-11-2006 9:47] |
|
quote: Wil ik ook graag weten ja. Klotedag, zoiets op zondag en dan maandag moeten werken. |
|
quote:Zekers, klote is dat ik slecht in de vrij uren zit, anders nam ik vrij |
|
quote: Kom je ook naar hellemond Zenial |
|
Beter brak in de baas zijn tijd dan in mijn eigen tijd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |