|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
1349..... het jaar waarin de dikke Pest epidemie uitbrak.... Zo. Slotje "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: |
|
Tja, dat het met de zwarte dood te maken had leek me al duidelijk... quote:Bergen... Pesten is dat noors voor de pest? http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Death |
|
Me think panda is back! |
|
Verkeerde slotenmaker "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Jawel. |
|
Dacht ik nl. al [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 02-08-2006 0:57] |
|
SSLEEEJORRRRRRRRR |
|
PURGUTTTOWWRIEEJJJJJ |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 02-08-2006 1:16] |
|
quote: Kom, nu even niet te betweterig gaan doen, addergebroed |
|
quote: Haha, het was ten eerste in krom Nederlands, en je was me nog voor ook. Ofwel: editz00rzrzrzrzz. Ook deze editz0rz: buiten dat is het patsen met SKANDVINASVSKIXK SPRÅKKENNIXZKORZ tr00. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 02-08-2006 1:18] |
|
quote: Ja je heb er verstand van *Pakt een veer en ramt die heel hard bij Whiterider in zijn aars* |
|
quote: Zo is dat. In wiens aars zit jij tegenwoordig het meest? |
|
Ik ben nogal gehecht aan mijn middelvinger. Ik hoop dat dat een bevredigend antwoord op je vraag is. |
|
quote: argh en @ whiterider nevermind [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-08-2006 1:27] Je moeder. |
|
sputtelsjor |
|
quote:Foto! |
|
Wat is er zo interessant aan een bruine vinger? |
|
quote: |
|
|
|
Je moeder. |
|
Misschien is het wel Nederlands, en bedoelt Satyr dat hij 1349 keer gepest is, dat waren 'Dark Medieval Times' voor hem! hihihihihi [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 02-08-2006 2:05] |
|
Wat een leuk topic |
|
quote: Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |