|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Barathrum - Witchmaaaaaaaasterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Trrrr tr tr tr tr trrrrrr! |
|
|
|
My Dying Bride - The Angel & The Dark River. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-08-2006 0:55] |
|
My Dying Bride - She is the Dark Live |
|
kylie mingue & nick cave - where the wild roses grow d000m Je moeder. |
|
My Dying Bride - The Cry of Mankind, wederom live. Blijft toch geniaal dat het concert van een paar jaar terug (2001 meen ik) waar ik geweest ben in 013 op cd gezet is. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-08-2006 1:46] |
|
Mijn eigen zooi, Burzum.. ook al gehoord? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee! Sturen kreng |
|
Ow die in je sig? Zo even doen dan |
|
sjek mijn onderteken blinde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dimmu Borgir - Blood Hunger Doctrine Faustian Spirit of the Earth |
|
madonna - frozen You only see what your eyes want to see How can life be what you want it to be You're frozen When your heart's not open You're so consumed with how much you get You waste your time with hate and regret You're broken When your heart's not open Mmmmmm, if I could melt your heart Mmmmmm, we'd never be apart Mmmmmm, give yourself to me Mmmmmm, you hold the key Now there's no point in placing the blame And you should know I suffer the same If I lose you My heart will be broken Love is a bird, she needs to fly Let all the hurt inside of you die You're frozen When your heart's not open Mmmmmm, if I could melt your heart Mmmmmm, we'd never be apart Mmmmmm, give yourself to me Mmmmmm, you hold the key You only see what your eyes want to see How can life be what you want it to be You're frozen When your heart's not open Mmmmmm, if I could melt your heart Mmmmmm, we'd never be apart Mmmmmm, give yourself to me Mmmmmm, you hold the key Mmmmmm, if I could melt your heart Mmmmmm, we'd never be apart Mmmmmm, give yourself to me Mmmmmm, you hold the key If I could melt your heart [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-08-2006 2:21] Je moeder. |
|
Emo overdose hier man haha godver wanneer stopt het ? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
alsk een vrouw vind Je moeder. |
|
nog steeds die ene na die ene avond?.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
huh? ik volg het niet... np: maria mena - just hold me... quote: Je moeder. |
|
hoe groot zijn die peuken aan die kant eigenlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Light vs Noise - Where they Forge the Light Donkere ambient, lekker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
joh, die hele emo omslag komt van die ene avond met je sunn ding op de muur ofzo geloof ik , ik weet het niet... was een kleine soap.. sindsdien alleen maar liedjes met erbij.. ik ben ook niet helder meer.. doei! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
niet groot, wel veel @ argh: quote: Je moeder. |
|
quote: altijd al voorliefde voor depri meuk gehad, tis alleen maar meer geworden, is teveel misgegaan rond die tijd Je moeder. |
|
Ik luister al heel lang geen Anathema's en The Wounded's meer. Die lui brengen die depri sfeer iets te goed over ervaar ik vaak Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja klopt. nouja, kan me der nog wel goed van los koppelen maar soms is het wel even lekker om mee te varen in die ellende (met grenzen) np: buzz fuzz - frequencies en nu echt de laatste peuk Je moeder. |
|
Light vs Noise - Balanced Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |