|
Auteur: |
|
|
Een avondje beuken dus.. |
|
Insidious Decprepancy is de shit, maar die zullen wel erg kort spelen. |
|
|
|
jammer dat het beetje ver weg anders zou ik wel willen gaan...Gorgasm is vet! You suck and that's sad |
|
gezeik over afstand altijd.. ..maar nee..bands zijn kut dus ik ga hier niet bij zijn Fuck the world and fuck you |
|
present uiteraard carcasstrid |
|
quote: Waar haal jij die wijsheid vandaan? |
|
... juist, daar heb je geen antwoord op! |
|
Zeker aanwezig super line up ! misschien bedoeld ie dat ze niet lang spelen omdat insidious decrepancy een 1-mansband is. Het lijkt me dat hij voor deze tour wel een band bij elkaar heeft geraapt, maar shaun van putrid pile heeft ook wel eens in zijn eentje opgetreden : http://www.youtube.com/watch?v=VtD0BpStOwk www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Ben er helaas niet meer bij, ik ga dan BBQ-en bij m'n zus |
|
dat is ook leuk www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Hier het tijdschema, o.v.b. Doors: 15.00 Infecdead: 15.30 - 16.05 Human Artifacts: 16.25 - 17.00 Insidious Decr.: 17.20 - 18.00 Gorgasm: 18.20 - 19.10 |
|
het was zeker heel vet Insidious decrepancy was voor mij echt de 'band' van de avond. Het geluids van Gorgasm was echt beroerd trouwens, ik hoorde bijna geen bas, geen double bass, en de zang van de basist niet .. echt jammer, want ze zijn echt goed www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
Index / Concerten |