|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke vette drummer zoekt een blackmetal band? Stijl: Dissection, Dimmu borgir, satyricon Neem contact op met ominous dusk via www.geocities.com/ominousdusk In verband met de drumvaardigheid van onze leadgitarist zijn gitaristen ook welkom. Niet zeiken, doorslikken! |
|
Misschien is het handiger als je erbij zet in welke streek jullie wonen |
|
Idd, ik zit in 1 band zonder drummer en begin een nieuwe, zonder drummer |
|
Drummers? Wat dacht je G%$&#@(@ van toetsenisten. Ik speel zelf in een progresieve metal band en daar zijn toetsen best belangrijk (understatement). Al een half jaar op zoek en echt geen fatsoenlijke toetsenist te vinden. Dus troost je je bent niet de enige zoekende muzikant. Ideetje voor een nieuw forum?!?!?!?!? Mad Maikie |
|
Ik geloof dat Paul een muziekantenprikbord nog op z'n to-do lijstje heeft staan Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik geloof het ook I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Paul had hem al zo goed als af ... maar paul is er niet tevreden mee dus moet het helemaal overnieuw |
|
Paul is druk bezig geweest Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Da's waar ook, vergeten te zeggen waar we vandaan komen: Omgeving Amstelveen. Bij deze dus. Niet zeiken, doorslikken! |
|
mocht je denken van, kut, amstelveen. Veelste ver weg en rotterdam is veel dichterbij, kom dan naar mijn band!!! Pulease!! |
|
Maar mocht je toevallig toch enigzins in de buurt van Amstelveen wonen... Niet zeiken, doorslikken! |
|
Sorry, ik kan niet drummen. Vandaar dat ik ook muziek maak met een computer, maar dat is geen metal. (Of iemand moet geintresseerd zijn in metal op drum'n'basz achtige beats) "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Hoewel het zéér progressief is. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Post maar eens een sampletje voor ons Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Er moet toch iemand zijn die kan/wil drummen... Niet zeiken, doorslikken! |
|
Goeie drummers zijn ontzettend schaars.... |
|
Joepie!! als het goed is hebben wij nu een goeie double bass drumertje!!!!! heb hem nog niet gehoord, maar hij drumt al 8 jaar, dus let's hoop!! |
|
En als Amstelveen en Rotterdam allebei te ver zijn, dan kan je altijd nog in mijn Death Metal band drummen in Enschede...... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
geef het maar op, er zijn al te veel goeie bands uit enschede |
|
jij bent zeker van lid van EHBO laat maar hangen... ik lees net 'Nieuw hier? introduceer jezelf!' [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-05-2001 23:07] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
En als iedereen klaar is met het zoeken van de juiste bandlid...en een demo klaar heeft kan men het altijd opsturen naar Vampire Magazine voor een eerlijke recensie! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
nee, ik ben wel van het MFZ. |
|
ik zoek ook nog een drummer |
|
Burp, ik zoek nog een goede prog/metal drummer. Anyone? Mad Maikie |
|
zo zijn wij al tijden opzoek naar een goede bassist dus als iemand zig geroepen voelt we spelen gothic en we zitten in friesland (hebben bandleden uit drente/groningen/friesland |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |