|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 16 september zal Vengeance een headlineshow verzorgen in Sjiwa te Baarlo bij Venlo. Vengeance behoeft geen verdere introductie meer lijkt me. Wie ze toch niet kent kijk dan op www.vengeanceonline.nl . In het voorprogramma speelt de jaren 80 hardrockcoverband Stormrider. (www.stormrider.nl) Er zal nog een band spelen in het voorprogramma maar deze is nog niet bekend. Kaarten zijn te reserveren voor € 12.50. Dit kan via een mail (zie www.sjiwa.nl) of via de telefoon na 17.30 uur 077-4770138. |
|
Aanwezig |
|
interessant, kep Vengeance al langggggggg nie meer gezien!! 'Take meeeeeeeeeeeeeeee, to the limitttttttttttt |
|
jaaa count me in! vengeance heerschte laatst in de bosuil en op bang your head wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vast wel aanwezig. don't mistake lack of talent for genius |
|
In Geleen, Hanenhof, 7 oktober, heb je er nog Y&T, Freedom Call en Predatur bij. |
|
Ja alleen is dit geen headlineshow. Ze geven maar 2 headlineshows in nederland deze tour. |
|
quote: Y&T |
|
en 7 oktober speelt ook geen stormrider (weliswaar spelen we dan wel in Helden, bij Tinus, maar dus niet in geleen) |
|
Gaaf, Cafe Tinus is altijd gezellig....en ben uiteindelijk altijd tjokkefoll als ik daar weg ga Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien wordt het wel karaoke. don't mistake lack of talent for genius |
|
Reserveren kaarten voor Vengeance kan voor € 12.50 via voorverkoop@sjiwa.nl Kaarten aan de dagkassa kosten € 15,- |
|
Zie Stormrider concerten topic |
Index / Concerten |