|
Auteur: |
|
|
Ik hou van vrouwen met beenhaar, het liefst van die krulletjes. Ben jij dat been dat ge-epileerd wil worden, meldt je hier! |
|
hehe, is dit een grap? edit: oja ik ben op zoek naar een ranzige metalhoer die haar klonterige schijtsubstantie over mij heen wil sproeien! Ben jij dit? SMS dan ARGH naar 0906-666! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-08-2006 4:52] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het is een chick. Godweet hoe lekker. Ey god-weet-hoe-lekkere-chick, post eens een foto. |
|
fuck! king diamond is dan toch een wijf! geen ballenknijperij dus Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
LOL! Word R'n'B-biatch, krijg lek-SARS aan je muf en glij in een boomversnippreaar. |
|
nou succes king met je eerste topic. mooie foto's van reptielen trouwens op je homepage. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-08-2006 8:11] |
|
Gefrustreerde vrouw maakt haar entree? Waar is Mental? Ik ruik een koppel moment Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ZM is geen fucking datingsite. (alhoewel het daar soms wel op lijkt ) Mazzel! |
Index / Algemeen |