|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
VETTEFUCKINGHEERSCH!!! spelfout weggehaald... |
|
Necrophobic, dat is wel vet zeg. Ik ga er even over denken. |
|
Heel gaaf! Goedbezig, ben benieuwd naar het 'nieuwe' romein! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja man, ik hoop dat dit "onze goudvishal" gaat worden. spelfout weggehaald... |
|
Haha, het is minimaal 2x zo groot als de Goudvishal. Dus verwacht wel wat grotere bands. |
|
quote: Hehe, jij snapt vast wel wat ik bedoel spelfout weggehaald... |
|
WAT VET! Setherial! Necrophobic! Dit mag ik echt niet missen; en dat alles lekker dichtbij Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Trouwens, stapt Romein na deze vernieuwing eindelijk eens van dat verachtelijke Oranjeboom bier af?? spelfout weggehaald... |
|
quote: yes, was voorwaarde!! Dommelsch beter? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Yep, ga ik accoord mee hehe spelfout weggehaald... |
|
quote: mooi, is dat geregeld iig! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Jazekers spelfout weggehaald... |
|
quote: damn dat dat niet eerder gebeurd is Je moeder. |
|
1e plek koppijn bier dat "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dommelsch Bier is idd een hele verbetering... |
|
Mooie affiche,maar iets te ver voor mij. |
|
Setherial doet dus niet meer mee aan de tour |
|
quote: Zolang Necrophobic maar komt. Al speelt Frans Bauer dan als voorprogramma, zal me aan m'n ballen jeuken, als ik Necrophobic maar kan zien. spelfout weggehaald... |
|
quote: interessante programmasuggestie overigens. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Oe! Necrophobic. Heerschband! En ook nog eens dichtbij.. Staat genoteerd Verrassend triviaal |
|
Al meer bands bekend? She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Update lineup: Necrophobic (SWE) Raise Hell (SWE) Origin Blood (SWE) Edge of Anger (FRL) En daar komen nog 2 internationale bij. |
|
De line-up in Dynamo (zaterdag 30 september) is bijna gelijk: Necrophobic (SWE) Raise Hell (SWE) Origin Blood (SWE) + 2 supports |
|
Godver. Geen waardige vervanger voor Setherial dus. Ik had tenminste The Legion verwacht, of Naglfar ofzo. Of Marduk Maar voor Necrophobic ben ik denk ik toch wel aanwezig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |