|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Hey FRNK, jullie rijden zeker niet toevallig via Apeldoorn?? En voor een paar biertjes en benzinegeld dan? Bla |
|
Thnx dude, toch handiger als we 's nachts weer in Apeldoorn terecht komen, fotootjes moeten online en zondag weer een concert natuurlijk! Een van ons zal moeten Boppen... Bla |
|
Yo ok, succes en tot dan dan |
|
Yep, zie je daar, en nog bedankt!!! Bla |
|
Aanwezig. Bareuh... |
|
|
|
donders cool concert |
|
Vicious Rumors met Rivera was donders gaaf ja Beyond Fear moest het toch van de covers hebben vond ik. De eigen nrs...mwoa...klonk meer als 'als we maar wat hebben waar lekker overheen te zingen valt.' Maar tering wat n zanger is't toch ook En er viel lekker op te headbangen En die 1e band deed me niks en had beter geen VR cover kunnen doen Verder donders gezellig en nu koppijn [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-11-2006 13:29] |
|
Last van je hoofd? |
|
Hee Frnkie, hoeveel kostte da met da taxii? |
|
quote:haha scherp MMayo : Iets meer dan 72euro voor'n enkeltje. Busje met 8 man gedeeld, 20 euro de man gedaan voor heen + terug |
|
quote: donders VR was echt cool idd nog een paar handtekeningen gescored en een umunige koppijn, kut heineken |
|
quote: Daar sta ik volledig achter inderdaad. Op zich helemaal geen beroerd optreden maar voor mijn gevoel zit er in de eigen nummers veel te weinig variatie. En wees nou eerlijk, met wat bekende deuntjes is het altijd makkelijk scoren natuurlijk. Verder begin ik me op den duur een beetje te ergeren aan die constante hoge stem van Ripper. Edit: Kut Heineken is idd ook een erg groot nadeel. Ik snap niet dat dat in het land der boeren verkocht mag worden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-11-2006 15:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Edit: Kut Heineken is idd ook een erg groot nadeel. Ik snap niet dat dat in het land der boeren verkocht mag worden. [/quote]best spul dat heineken!!! ios het niet uit het vat,dan wel uit het krat!!! |
|
op www.partykiekjes.nl staan ook nog foto's van deze avond. |
|
Jammer dat ik kon eigenlijk, want ik vind Beyond Fear superrrrrrr!! |
|
Hoorde dat Helstar voor volgend jaar op de planning stond woohoooo, wordt mooi daar in Lantaarn als ze zo door gaan. |
|
quote: Goed bezig daaro |
|
was erg gaaf ben er in maart ook weer bij . en met agent steel!! :D:D |
|
Zojuist nog wat foto's geplaatst op mijn website: http://www.metal-experience.com Courageous Vicious Rumors Beyond Fear |
|
Toch maar geflitst? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |