|
Auteur: |
|
|
Locatie: Het Kasteel in Alphen aan de Rijn Heidevolk, Týr, Natan, Eluveitie Aanvang: 21.00 Eindtijd: +-02.00 We give 3 x 2 tickets away for the Pagan & Viking festival in the Netherlands. What must you do to win 2 tickets for this festival? Send us a picture of yourself in pagan or viking theme. The three best pictures will be rewarded with 2 tickets! Visit our website for more info: www.vikingblood.net [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-08-2006 22:53] |
|
Leuk, maar wanneer is het? |
|
Ja dat is wel handig, 1 september komen ze. Eluveitie is trouwens echt de moeite waard om live te bekijken! |
|
Is dat die Tyr van de Faraoer (of hoe je dat ook mag schrijven) eilanden? |
|
Hmm, misschien ook aanwezig. Hopen dat Týr speelt op een tijd dat er nog een snackbar in de buurt open is, op cd vind ik ze al suf, live lijkt het me helemaal saai. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Tipock titel fixededed. |
|
quote:Yep Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: je vergeet een band! |
|
Oh, dan zou dat best wel eens de band kunnen zijn waar ik onlangs een clip van zag. Als dat zo is, ben ik erbij! |
|
quote:Oja, Conorach als support "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Eens kijken of ik er bij kan zijn , wel kltoe dat het tot 2 uur door gaat. |
|
oeh hier ben ik wel bij hor..lekker dichtbij ook:p . |
|
Ik ben niks dan positief over het kasteel! Vette tent met erg mooi materiaal! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik hoop dat ik het kan onthouden, want het is wel vet. |
|
hop plastic zwaardjes mee allemaal.. veel plezier! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ha Mensen Ik ga absoluut naar het Pagan & Viking Festival, aangezien Tyr een van mijn favourieten is. En het schijnt dat Thronar ook speelt, al kan ik daar geen info over vinden. Is er iemand die naar 't Kasteel in Alphen aan de Rijn gaat voor dit concert en wellicht 's avonds weer richting Leiden/Den Haag/Schiphol? Ik zou graag weer terug in Den Haag komen 'snachts, anders wordt het een nacht op het NS station slapen! Uiteraard betaal ik voor benzine etc. |
|
Ik ga ook Ik kan eventueel wel over Den haag terug naar Rotterdam rijden..... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: M`n drinkhoorn neem ik mee Helaasch ga ik met de auto dus moet ik er wel cola in doen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ha Vikingblood ik zie het nu pas - bedankt voor het aanbod voor de rit terug naar Den Haag op 1 sep., jongstleden, maar ik bleef uiteindelijk in een hotel in Alphen (jawel, 1 hotel ter plaatse) en heb derhalve de volgende ochtend met TYR kunnen ontbijten Dus bedankt nog, en tot de volgende keer, Cat. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Cattitude op 06-09-2006 21:34] |
|
Roel wordt een beetje de taxi van ZM op deze manier Maar meer Hagenezen! Welkom (wist je dat er ook een welkom topic is? ) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Index / Concerten |