|
Auteur: |
|
|
http://one.fsphost.com/pervezijametal hi,everbody!!! let me present; Pervezija-metal group from croatia, we play also some kind of Black Metal so if you visit our page-you become opssessed by PERVEZIJA FOREVER.just yoke... long live Heavy Metal!!! bye Tipoc titel fixed.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-08-2006 22:29] |
|
Dominator! Nice song, but your site is very ugly and your english too. |
|
quote: also ugly too LOOOL KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nottes! |
|
tipoc, klinkt als knapperige kip in zoetzure saus |
|
Nice of you to drop in dude but you really need to get yourself a REAL drummer. That drum computer fucking sucks. Actually it all sucks, but hey...it's the metal spirit that counts right? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 11-08-2006 22:49] |
|
Wow.. I don't want to be to rude, so I shall try to keep my comments limited to constructive criticism: - The website really has that early nineties low-budget feeling which I suppose you would like to express in your music, however I would suggest a slight design improvement... - Go for quality instead of quantity! - Try to expand your English vocabulary even more! |
|
En ondertussen bekruipt mij het gevoel dat 1 of andere muurder of ander Panda/Heos/R.-achtige gast dit snel in elkaar heeft geflanst om ons een poets te bakken. |
|
quote: Ongetwijfeld. Al is het alleen maar omdat Kroatië in de topictitel op zijn Nederlands geschreven is.. Maar toegegeven, verzonnen of niet, het is wel weer humor he. |
|
quote: Dat heeft Snaack gefikst, slimmerd. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 11-08-2006 23:11] |
|
quote: Dat heb ik gefixt er stond eerst alleen "black" namelijk |
|
En er staan best een paar goede mp3's tussen. Dat dominator is een gaaf riedeltje, evenals burial prossession. Dat was het dan ook wel weer, hehe. |
|
Only one way to find out. Nebi trebalo bit toliko tesko nac drummera, I kako da ne pisete Hrvatska nego Kroatië, sta je to? Odakle ste? Hajde ziveli... Ovi hollandjeni nemaju mozga, sve su propusili [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 19-08-2006 17:53] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Don't feed the trolls... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Pfff, wat een taaltje. Het lijkt overigens erg op Sloveens, daar ken ik toevallig die mannen van Scaffold via mijn Sloveense ex-vriendinnetje, die overigens de site van zowel Scaffold als Robi heeft ontworpen. Dat kan Wim denk ik ook wel, want zover ik weet komt Robi (Kovacic) eens een keer trommelen in één of ander projectje met ex-leden van Judgement Day ofzo. Briljante drummert overigens. http://www.scaffoldband.com/ Nog maar een keer edithoeren, dit rost behoorlijk, die knaap kan me toch een partijtje trommelen; http://www.scaffoldband.com/mp3/SCAFFOLD_-_Under_No_Ones_Command_-_New_Order_vol_1.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 19-08-2006 18:08] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Index / Heavy Metal |