|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-11-2011 22:52] signature |
|
quote: Die ken ik ook nog wel. Hier hadden we vroeger een MSX staan |
|
Ik heb nooit het eerste level gehaald. Erg moeilijk, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dit was het echte werk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zeker! Daar zitten heel wat uren in. |
|
http://www.metronieuws.nl/entertainment/leisure-suit-larry-hd-remake/xSFkjk!Dy3t9sjYIArq43DeuYqLgA/ Leisure Suit Larry HD - remake. Ik ben benieuwd. Naast het nieuws over de Jak & Daxter HD Collection is er vandaag nog een HD versie aangekondigd! In 2012 kunnen we namelijk de remake van niemand minder dan de originele Leisure Suit Larry verwachten. Yep, de game uit 1987 gaat opnieuw uitgebracht worden met alle technische snufjes van tegenwoordig. Ontwikkelaar Replay Games heeft tegenwoordig de rechten van de serie en buiten dat ze aan een echt nieuw avontuur van deze oude geile kerel gaan beginnen, komen ze dus met een HD remake van de eerste Leisure Suit Larry. De game krijgt nieuwe graphics, geluid en besturing, maar houdt de typische humor die de oude garde PU.nl gasten zich nog wel kan herinneren. De game komt uit voor: Windows, Mac, iOS, Android, XBLA, PSN, On-Live en Steam. Mocht deze remake succesvol zijn, komen er ook remakes van de overige zes Larry games. De series creator, Al Lowe en Replay Games founder and CEO Paul Trowe werken samen om de games weer tot leven te brengen: “Al and I are working very closely on this, to make sure every Larry game is the best. The remake of the original Leisure Suit Larry is going to kick so much ass, the entire world will have to play it standing up. And buy new pants. And a cushion. Seriously, we’re really excited about this.” De eerste HD remake mogen we begin 2012 verwachten. Bron: Power Unlimited Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Even voor de zomaar. Over de top? Zeker. Maar ik vond ze leuk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zojuist Pinball Fantasies aan de praat gekregen, mijn favoriete pinball game van vroeger. Vet! Van DICE, de gasten die nu de Battlefield games maken. |
|
Vandaag weer eens mame opgestart...en waarschijnlijk mijn meest gespeelde spel destijds op de Amiga gespeeld! Rainbow Islands! http://www.youtube.com/watch?v=6t7s9E7o1qY Ik haal mijn eigen hi-score niet eens meer! Beetje veel oefenen en ik moet wel weer in de buurt kunnen komen. Op mame en destijds op de Amiga nooit uitgespeeld. Hij was er ook voor de PS2 maar daar was hij een stuk makkelijker waar ik hem dus wel op heb uitgespeeld. Zoals die gast in het bovenstaande filmpje speelt, zo speelde ik de eerste 3 werelden ook....daarna ging het rap achteruit...het spel is behoorlijk pittig. en ja, Buc is een typefout! bub |
|
|
|
6.3 Gaaf, ja. Op een gegeven moment had ik het ritme te pakken. Eventjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
-1 meter! bub |
|
Ik had een 10 euro geboden, echter ben ik helaas overboden. http://www.ebay.com/itm/BIGGEST-COLLECTION-EVER-22-SEGA-NINTENDO-PC-ENGINE-FULLSETS-FACTORY-SEALED-/300736846867?pt=FR_Jeux_Vid#ht_166765wt_931 Sold For: EUR 999,999.99 bub |
|
quote: |
|
50 dollar... LUCKYCOCK! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
vet man Ik moet ook nogsteeds een 2600 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik heb dat laatst een keer geprobeerd, bak er niets van Max 0.3 meter ofzo Toch populair genoeg om cosplay te veroorzaken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
0.3 meter in het echt of in het spel? |
|
:^) In 't echt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Geweldig, ik was het me al fanatiek aan het voorstellen. |
|
quote: Die zijn toch nog wel makkelijk te koop? Het hangt er natuurlijk wel vanaf voor welke versie je gaat, er zijn er nogal wat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ja klopt hoor!! heb alleen al mijn handen vol aan de amiga's snes en playstation 2. kwestie van prioriteiten stellen denk ik IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
fuck it, ik moet een 2600 binnen een maand. YAY IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |