|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Kirby |
|
De roze zuigbobbel blijft één van de grootste helden inderdaad. |
|
quote: The 7th Guest? The 11th Hour? Ja begrepen? |
|
quote: Monkey Island, Full Throttle, Sam & Max, Indiana Jones and Fate of Atlantis, Day of the Tentacle, Loom. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ohja skp Suck my piss |
|
quote:Goodn't agree more Vooral Monkey Island, Full Throttle en Sam & Max vond ik geniaal (te droge humor, maar dat is wel mijn ding) @Schaep: Ik blijf toch vinden dat Kirby homo is En toch zijn de games ook best aardig ja... Al was/is het niet echt mijn ding... FREEZE |
|
Kirby heerscht. Alleen al het feit dat je telkens over vijanden heen kunt vliegen heerscht. Hij zuigt wel. |
|
quote: Ik wel! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Monkey island..briljante humor en vondsten in die spellenreeks (vrnl de 2d delen); schitterend! Dat mis ik wel in nieuwe games; humor die ook grappig blíjft. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Download de Sam&Max episodes Te flauwe humor af en toe, maar het verveeld niet *gaat toch ook maar weer Monkey Island opsnorren* FREEZE |
|
Voor 1,50 (sega)en voor 4,50 (intellivision) “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Gaaf! Golden Axe! |
|
Ja, die heerscht enorm, ik heb die op een arcadekast met een dienstmakker uitgespeeld op een avond, heeft echter wel heel wat guldens gekost, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: U snapt het, alleen jammer dat ik Win98 meer heb. Niemand heeft zeker een oplossing om deze games te spelen op Vista? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Iemand bekend met de oude Game & Watch? Fantastisch verslavende spelletjes |
|
quote: Ik heb het even geprobeerd dmv de compabiliteitsmodus op 98 te zetten, maar het werkt niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
En vergeet dingen als Phantasmagoria, Gabriel Knight enzo dan vooral niet. Ik heb nog een pc waar die dingen op draaien, die is ook al 10 jaar oud, alleen jammer dat het zo lang duurt om die op te starten en alle bekabeling om te sluiten. |
|
Ja, ik heb op zolder ook nog wel een pc met windows 95 erop. Misschien idd wel een goed idee om dat ding weer eens op te tuigen. Vergeet Ripper niet! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Heersch!! Helaas is mijn NES net overleden (ik denk door stof). Iemand die 'm kan reanimeren? Pleaaaaase |
|
http://www.retrocomputerdag.nl/welkom/viewtopic.php?t=157 Misschiek ook even hier zetten. Nou staat een nes nou ook niet echt bekend als een onverwoestbaar apparaat, dat niet. Ik heb er 2 en je moet ze nog net niet aanslingeren, maar goed. Dit is btw dan weer overdreven... Wel een vette site verder. http://www.arcadeathome.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-08-2007 13:44] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
Hehe, hij was volgens mij vorige week al in het Lollig-topic gepost, maar hij is wel geniaal inderdaad. En die gast kan het wel! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |