|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
He attilla ... als je wilt kan je wel een account krijgen voor de ZM-nieuws redactie. De laatste tijd post je leuke nieuwtjes die misschien ook wel op de frontpage kunnen. Mail me maar als je interesse hebt. |
|
kijk da's nou good nieuws |
|
Gelukkig ben ik geen Opeth fan. Anders moest ik zo 2 CD's gaan kopen. |
|
Gaat weer genoeg geld kosten ja Maar lijkt me een toffe actie. |
|
Oei.. dat word weer een dure geschiedenis.... Maar wel een leuk idee.. (of willen ze nóg meer geld.. ?) Ik, Wil Schuurman |
|
He verdorie, net nu ik aan het sparen was voor Dark genesis van Iced Earth. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: doe je daar een jaar over dan?! |
|
quote: Hmm... misschien moet ik maar eens wat aandachtiger gaan lezen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Waarschijnlijk wel. Stelletje egotrippende kapitalistische hippies. En JA ik weet dat normale hippies niet kapitalistisch zijn. |
|
Ff doorgaan over Opeth....wat is het precies voor muziek? Ik zag namelijk een hele mooie poster van ze maar ik wist dus totaal niet watvoor muziek het was. Wil iemand mij een paar nummers geven die ik kan downloaden?? bij voorbaat mijn grote dank I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Belinda Alles van Blackwater Park ach gewoon alles .. |
|
het is wel aardig |
|
Erg goede nummers: Black Rose Immortal The Drapery Falls The Moor The Leper Infinity Demon of the Fall En dat was slechts een 'greep uit de grote doos'... Ik, Wil Schuurman |
|
Ja, ik heb nu Blackwater Park gekocht...zeer vette cd! Alleen vroeg ik me af...in welk hokje kun je Opeth indelen? Watvoor soort metal is het?? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
2 aparte Full length cd's tegelijkertijd releasen? Hmm, origineel ... doet me denken aan Maudlin of the Well Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
VET!!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Is er al meer bekend inmiddels? |
|
Ja, dat het Opeth nummer dat jij aangaf niet Belinda heet maar Melinda... |
|
En dit is verder alles: Music for nations plan to release a special edition version of Opeth's last album;Blackwater park. This edition would feature a additional Cd with 2 new tracks, amongst them a part 2 version of Patterns in the ivy; plus approximately 5 minutes of enhanced material from the recording session of the album. The artwork will also be slightly altered courtesy of Travis Smith who did the original art. Watch out for the release later this year. STOM hoor. Beter nieuws is dat Opeth op Dynamo speelt!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-06-2002 12:10] |
|
quote: Niet alles kan in een hokje, zekers Opeth niet, die hebben hoogstens wat vage invloeden, Opeth heerst!!!!! |
|
quote: Maar waarom zou je het dan in een hokje willen indelen? Stop t dan in het hokje "goede muziek" ofzo... Volgens mij leent t gewoon elementen van alle metal soorten Zenial |
|
OPETH HEERST enooooooorrrrrrrrmmmm Vooral Morningrise en Still Life, en de rest ook. "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
quote: My guess: Symfodeathrock; Ze hebben een deathgrunt, maar ook van die typische jaren 70 symforock achtige nummers... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Idd stom; omdat al hun cd's al ge re-released waren...hoezo de echte fans naaien? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Akerfeldt speelt zichzelf (Gerrie) in New Kids. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |