![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kleine up-date: Profane.................... www.profanation.nl Silent edge................ www.silentedge.com Engine of pain............. www.engineofpain.com Deviance................... www.deviance.nl Ceremony of opposites...... www.ceremonyofopposites.com Alter ego X................ www.alteregox.nl Born from Pain............. www.bornfrompain.com ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Vet!! Goed bezig ![]() ![]() |
|
Ja het word echt nog wat hier in schoonhoven ![]() Volgend jaar maar outdoor en 2 podia's ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Silent edge is vervangen door Morning "Sehnsucht" ![]() |
|
Dat is niet echt een vooruitgang te noemen helaas ![]() |
|
lol ![]() |
|
Nou.. Progrock/ metal met irritantje keyboards hadden we nog niet eerder gehoord nee. ![]() |
|
quote: Mja alles is onderhand al eens gedaan. Het zou pas echt origineel worden als je met een draaiorgel het podium betreedt. ![]() |
|
![]() idee ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: hahaha ![]() |
|
quote: Tuurlijk niet ![]() Ik kan zo een aantal dingen verzinnen die nog niet gedaan zijn.. Of het ook leuk om naar te luisteren is is een tweede ![]() Wel een goede band, btw! Niet mijn straatje maar strrrrak.. Kolere.. quote: Bijvoorbeeld! ![]() ![]() |
|
Goed gespeeld hoor, maar leuk is het niet. ![]() |
|
quote:cool, kunnen we carpoolen ![]() ![]() |
|
quote: Als wij nu dat orgel meenemen, kom jij dan draaien? ![]() Willen we evt. ook in Dynamo komen doen! ![]() *edit* Ik vraag me serieus af of iedereen tegenwoordig nog wel op vernieuwing zit te wachten. Heb altijd idee, dat als je een partij old-school bands neerzet, het drukker en gezelliger is. Maar ja, ik ben dan ook een oude man! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 08-11-2006 10:13] ![]() |
|
quote: Da vind ik ook hoor!! Tja, ik ben ook nie meer zo piep meer heee hahaha ![]() ![]() |
|
quote:Ik hoop maar dat hij in de lift past ![]() ![]() |
|
Zaterdags staat er wel eens een draaiorgel te spelen hier op de gracht in Schoonhoven, Zal ik het regelen? Afterparty met Draaiorgel ![]() ff "draaiorgelplaten"van slayer zien te scoren op e-bay "Sehnsucht" ![]() |
|
quote:Nee, bij Profane het podium op rijden ![]() ![]() |
|
quote: Ja onverwachts en heel hard ![]() Neh beter van niet "Sehnsucht" ![]() |
|
quote:ik ben ook meer voorstander van het ouderwetse beuken ![]() |
|
quote: Haha, daar is geen ruimte meer voor bij al die rollators! ![]() ![]() |
|
quote: ---------------------------------------------------- Dat ouderwets beuken komt wel goed in de Bastille ;-) ---------------------------------------------------- Haha, daar is geen ruimte meer voor bij al die rollators! ---------------------------------------------------- Ik zl een mooie oprit voor profane timmeren (een heeeeluh sterke ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Bla bla bla. Godverdomme. Bla bla bla. ![]() |
|
quote: Ja en? Je hoeft niet te reageren! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |