|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kleine up-date: Profane.................... www.profanation.nl Silent edge................ www.silentedge.com Engine of pain............. www.engineofpain.com Deviance................... www.deviance.nl Ceremony of opposites...... www.ceremonyofopposites.com Alter ego X................ www.alteregox.nl Born from Pain............. www.bornfrompain.com "Sehnsucht" |
|
Vet!! Goed bezig |
|
Ja het word echt nog wat hier in schoonhoven Volgend jaar maar outdoor en 2 podia's "Sehnsucht" |
|
Silent edge is vervangen door Morning "Sehnsucht" |
|
Dat is niet echt een vooruitgang te noemen helaas |
|
lol |
|
Nou.. Progrock/ metal met irritantje keyboards hadden we nog niet eerder gehoord nee. |
|
quote: Mja alles is onderhand al eens gedaan. Het zou pas echt origineel worden als je met een draaiorgel het podium betreedt. |
|
idee Je moeder. |
|
quote: hahaha |
|
quote: Tuurlijk niet Ik kan zo een aantal dingen verzinnen die nog niet gedaan zijn.. Of het ook leuk om naar te luisteren is is een tweede Wel een goede band, btw! Niet mijn straatje maar strrrrak.. Kolere.. quote: Bijvoorbeeld! |
|
Goed gespeeld hoor, maar leuk is het niet. |
|
quote:cool, kunnen we carpoolen |
|
quote: Als wij nu dat orgel meenemen, kom jij dan draaien? Willen we evt. ook in Dynamo komen doen! *edit* Ik vraag me serieus af of iedereen tegenwoordig nog wel op vernieuwing zit te wachten. Heb altijd idee, dat als je een partij old-school bands neerzet, het drukker en gezelliger is. Maar ja, ik ben dan ook een oude man! [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 08-11-2006 10:13] |
|
quote: Da vind ik ook hoor!! Tja, ik ben ook nie meer zo piep meer heee hahaha |
|
quote:Ik hoop maar dat hij in de lift past |
|
Zaterdags staat er wel eens een draaiorgel te spelen hier op de gracht in Schoonhoven, Zal ik het regelen? Afterparty met Draaiorgel ff "draaiorgelplaten"van slayer zien te scoren op e-bay "Sehnsucht" |
|
quote:Nee, bij Profane het podium op rijden |
|
quote: Ja onverwachts en heel hard Neh beter van niet "Sehnsucht" |
|
quote:ik ben ook meer voorstander van het ouderwetse beuken |
|
quote: Haha, daar is geen ruimte meer voor bij al die rollators! |
|
quote: ---------------------------------------------------- Dat ouderwets beuken komt wel goed in de Bastille ;-) ---------------------------------------------------- Haha, daar is geen ruimte meer voor bij al die rollators! ---------------------------------------------------- Ik zl een mooie oprit voor profane timmeren (een heeeeluh sterke "Sehnsucht" |
|
Bla bla bla. Godverdomme. Bla bla bla. |
|
quote: Ja en? Je hoeft niet te reageren! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |