IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 23/08 Sick Of It All @ Goudvishal (géén grap!)
VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 17-08-2006 19:20 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Exclusieve Nederlandse show in dé coolste hardcore-venue van Nederland. Normaliter in veeeeel grotere zalen.

Géén reserveringen, gewoon op tijd komen!

Zaal open 19:30
Entree € 10,00

Tijdschema:
20:30 - 20:55 Justice
21:10 - 21:40 No Turning Back
22:00 - 23:00 Sick Of It All

We don't take it, we just fake it...

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 17-08-2006 20:01 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Dat is wel érg vet!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2006 20:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 19:20 schreef VivaHate het volgende:
Géén reserveringen, gewoon op tijd komen!

Op de gok naar Arnhem das mooi kut dan, als het wel druk wordt grote kans dat je er niet eens in komt en je de reis heen voor niks gemaakt hebt.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-08-2006 22:23 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 17 augustus 2006 20:15 schreef MMayo het volgende:
Op de gok naar Arnhem das mooi kut dan, als het wel druk wordt grote kans dat je er niet eens in komt en je de reis heen voor niks gemaakt hebt.
Lijkt me toch wel dat het druk wordt.

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 18-08-2006 0:32 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

wow das wel heel erg vet :|

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-08-2006 13:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 20:15 schreef MMayo het volgende:

Als iedereen zo denkt, dan komt niemand :-P

Ik ga wel even kijken!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-08-2006 13:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Heersch. Ik heb ze in 1993 in Dynamo gezien, verdomme dat was echt het hardste concert dat ik ooit heb meegemaakt. Qua moshen bedoel ik dan. Echt niet meer leuk, maar als je Sick of it All live ziet dan begin je automatisch te beuken.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 21-08-2006 13:44 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

ik ga naar 013, is net iets dichterbij

You suck and that's sad

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-08-2006 14:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik ben daar ook .

Fuck the world and fuck you

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-08-2006 14:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

013, hehehe, feet first van die tribune afdiven.
Violence and pain.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-08-2006 14:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

heiden, heb je Boston beatdown weleens gezien ???

killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 21-08-2006 14:37 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 14:32 schreef mental het volgende:
ik ben daar ook .

och mopje, dat is natuurlijk ook de reden dat ik erheen ga

You suck and that's sad

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-08-2006 14:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

bwahahaha vast.

goudvishal
Usericon van goudvishal
Posted 21-08-2006 14:57 by goudvishal Wijzig reactieProfiel van goudvishalQuote dit berichthttp://www.goudvishal.nl

We hebben besloten aan de deur kaarten te verkopen maandag - dinsdag - woensdag van 10:00 tot 17:00 uur om mensen toch de gelegenheid te geven een kaartje van te voren te kopen.

Dus mocht je ZEKER willen zijn van 'n kaartje kom dan even langs of schakel een vriend/vriendin uit te buurt in.

Tot woensdag!

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 22-08-2006 22:23 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Wel enorm gaaf! Maar wordt helaas niet wat

Go! Go! Go!

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 23-08-2006 14:52 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Wie vanavond nog deze kant uit wil komen, bespaar je de moeite... De show is volledig UITVERKOCHT...

We don't take it, we just fake it...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2006 14:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

vind je dat gek...kleinste zaal van nederland

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2006 15:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 14:53 schreef mental het volgende:
vind je dat gek...kleinste zaal van nederland

Het is eigenlijk een woonkamer
Maar idd, nogal een domme locatie voor een relatief populaire band

"This one is older than shit, heavier than time!"

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2006 15:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 15:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Het is eigenlijk een woonkamer
Maar idd, nogal een domme locatie voor een relatief populaire band
Maar opzich dan wel weer gaaf om er bij te zijn...maar ach ik zie ze in december wel.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-08-2006 8:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 14:36 schreef mental het volgende:
heiden, heb je Boston beatdown weleens gezien ???

Natürlich heb ik Boston Beatdown wel eens gezien.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 24-08-2006 8:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hoe was het gisteren?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

trol
Usericon van trol
Posted 24-08-2006 9:29 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Zeer lomp en gezellig..
Was de eerste keer dat ik een wall of death in de GVH heb gezien hehehehe..

Ging er behoorlijk hard op iig.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 24-08-2006 10:07 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ow wel vaker gezien daar haha

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 24-08-2006 11:36 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

Godver ik wilde dus ook! Heb nooit doorgehad dat de kaarten al eerder verkocht werden!
Hoorde ik gisterochtend dat het uitverkocht was..
Vette pech maar ik zie ze indd ook in Deecmber.. ookal ga ik dan alleen voor Walls Of Jericho

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-08-2006 23:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Nee, ik ga het risico niet nemen om helemaal vanaf Limburg te komen. Wel jammer maarja

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2006 0:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2006 23:54 schreef 6sic6 het volgende:
Nee, ik ga het risico niet nemen om helemaal vanaf Limburg te komen. Wel jammer maarja

1 dag na hun optreden lijkt het mij idd niet echt zinvol, nee.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-08-2006 0:04]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com