|
Auteur: |
|
|
Dat is wel érg vet! |
|
quote: Op de gok naar Arnhem das mooi kut dan, als het wel druk wordt grote kans dat je er niet eens in komt en je de reis heen voor niks gemaakt hebt. |
|
quote:Lijkt me toch wel dat het druk wordt. |
|
wow das wel heel erg vet :| |
|
quote: Als iedereen zo denkt, dan komt niemand :-P Ik ga wel even kijken! |
|
Heersch. Ik heb ze in 1993 in Dynamo gezien, verdomme dat was echt het hardste concert dat ik ooit heb meegemaakt. Qua moshen bedoel ik dan. Echt niet meer leuk, maar als je Sick of it All live ziet dan begin je automatisch te beuken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik ga naar 013, is net iets dichterbij You suck and that's sad |
|
ik ben daar ook . Fuck the world and fuck you |
|
013, hehehe, feet first van die tribune afdiven. Violence and pain. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
heiden, heb je Boston beatdown weleens gezien ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: och mopje, dat is natuurlijk ook de reden dat ik erheen ga You suck and that's sad |
|
bwahahaha vast. Fuck the world and fuck you |
|
We hebben besloten aan de deur kaarten te verkopen maandag - dinsdag - woensdag van 10:00 tot 17:00 uur om mensen toch de gelegenheid te geven een kaartje van te voren te kopen. Dus mocht je ZEKER willen zijn van 'n kaartje kom dan even langs of schakel een vriend/vriendin uit te buurt in. Tot woensdag! |
|
Wel enorm gaaf! Maar wordt helaas niet wat Go! Go! Go! |
|
Wie vanavond nog deze kant uit wil komen, bespaar je de moeite... De show is volledig UITVERKOCHT... We don't take it, we just fake it... |
|
vind je dat gek...kleinste zaal van nederland Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het is eigenlijk een woonkamer Maar idd, nogal een domme locatie voor een relatief populaire band "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Maar opzich dan wel weer gaaf om er bij te zijn...maar ach ik zie ze in december wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Natürlich heb ik Boston Beatdown wel eens gezien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hoe was het gisteren? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zeer lomp en gezellig.. Was de eerste keer dat ik een wall of death in de GVH heb gezien hehehehe.. Ging er behoorlijk hard op iig. |
|
Ow wel vaker gezien daar haha iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Godver ik wilde dus ook! Heb nooit doorgehad dat de kaarten al eerder verkocht werden! Hoorde ik gisterochtend dat het uitverkocht was.. Vette pech maar ik zie ze indd ook in Deecmber.. ookal ga ik dan alleen voor Walls Of Jericho |
|
Nee, ik ga het risico niet nemen om helemaal vanaf Limburg te komen. Wel jammer maarja |
|
quote: 1 dag na hun optreden lijkt het mij idd niet echt zinvol, nee. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-08-2006 0:04] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Index / Concerten |