|
Auteur: |
|
|
Oeh, Battlelore! Kut dat het op een zaterdag is in Nederland, dat is een duur grapje met de trein. Toch kijken of ik aanwezig kan zijn |
|
Wederom problemen met een tour van Draconian. De Biebob datum is al twee maal verzet en staat nu (voorlopig) op zaterdag 2 december. En verder is ook al bekend geworden dat Tyr in ieder geval geen deel uit zal maken van deze package. |
|
Zal ik de titel aanpassen? (Tyr er af? ) Bruce Banner |
|
quote: Zou mooi zijn! |
|
Aanschouw! Bruce Banner |
|
Oew! Draconian is wel heel erg gaaf |
|
quote: En (voorlopig) staan ze een dag eerder in de Goudvishal. |
|
En weer een tour van Draconian gecancelled... |
|
quote:GVD! |
|
Laat Doom:VS maar komen dan .. |
|
Helaas dus ook geen show voor Elexorien in Arnhem. Ik hoorde dat het wat te maken had met de booking agency van Battlelore? |
|
Ik heb vernomen dat Metallysee de tour verneukt heeft voor deze bands. Godverdomme! Bruce Banner |
|
Elke reden om Battlelore uit Nederland weg te houden, is een goede Voor Draconian ligt dat anders |
|
quote: En voor anderen is dat weer NET andersom |
|
quote: Die gasten doen gewoon waar ze goed in zijn. Beetje respect dus, knul. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik zie een vergelijkling met homofilie, maar ach .. En Metallysee laat wel vaker gaatjes vallen ... jammer .. Maar kan die gast niet met Doom:VS komen? Tien keer beter dan Draconian .. |
Index / Concerten |