|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
entree e.d nog niet bekend maar zeker aanwezig! looking for jack actioooon |
|
Waarom nou weer in Weert? Hatsjikidee! |
|
Hier ben ik wel bij!! |
|
Mooie gelegenheid om weer eens in de Bosuil te gaan kijken. |
|
Yeah!!! .. |
|
Netjes!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
jammer genoeg zit k dan al niet meer bij ze in de bus (maar tot 15 oktober )...maar k ben er wel zeker!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hoe duur is WASP eigenlijk, het kaartje voor de show bedoel ik. |
|
jupjupjup hier wil ik graag bij zijn |
|
Ik ga er aarschijnlijk ook bij zijn Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: 24 euro excl. servicekosten ! |
|
zo... dat is wel prijzig...Is het in Eindhoven ook zo duur? |
|
quote: |
|
Toen ze in Eindehoven waren (een jaar of 2,5 geleden?) koste het 15 euro. In Belgie viel het trouwens tegen, hoorde ik een vriend zeggen. |
|
ik heb verschillende verhalen over belgie gehoord. de 1 vond t helemaal geweldig de ander vond t geluid maar kut achja ik heb 24- wel voor w.a.s.p. over hoor. |
|
quote:Dan snap ik nog steeds niet wat Ghoullie bedoelt. quote:Dat zei men van Guns n Roses ook. Blij dat dat me er niet van weerhouden heeft het meesterlijke optreden in Nijmegen te bezoeken |
|
Ik ook niet. Waarschijnlijk is Rebekski gewoon een beetje in de war. Ja! G 'n R viel enorm mee idd, na al die negatieve verhalen. Het is nooit verkeerd om toch maar te gaan en zelf een mening over te vormen. |
|
24 euro excl is gewoonweg te duur! Heeft Bosuil wel vaker moet ik zeggen! Ik haak dus bij deze af, heb ze vorig jaar (of jaar daarvoor?) in Hof ter Loo gezien en was wel leuk. Met n normale prijs zou ik ze nog wel eens willen zien, maar helaas.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:heeft niet echt iets met de bosuil te maken...in alle zalen is de entree zo veel heb er zin in!! daar na nog 3 dagen met ze naar zweden en dan zwaai k ze uit naar Rusland wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Klopt ik was een beetje in de war, ik dacht dat ze ook in eindhoven speelde. Maar as zaterdag naar Weert dus |
|
quote: Dan heeft het dus met de vraagprijs te maken van WASP... bedoel, ik er dan geen progammeur die ze keihard uitlacht en zegt: lieve jongens, jullie, voor zoveel geld? ammehoela!...? Als ze een dergelijke vraagprijs waard waren hadden ze wel in 013 gestaan lijkt me. Gelukkig heb ik geen smaak en zowaar geld, en is het concert niet uitverkocht dus kom ik wel even kijken. |
|
Zin an! We don't take it, we just fake it... |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wederom veel klassiekers vanavond, Wildchild, L.O.V.E. Machine, Sleeping in the Fire. |
|
Wordt Harder faster nog gespeeld? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |