|
Auteur: |
|
|
Eens even een topic starten over een -naar mijn mening- onderschatte instrumentale progressieve fusionband uit NY. met metal invloeden. De kwaliteit ligt em in de losse spontane karakter van de nummers vaak gedoseerde vrolijkheid en leuk gevonden humor. Hier is nixxx geforceerd aanen er is ook geen sprake van 'kijk eens hoe goed wij zijn' achtige toestanden in de muziek, een euvel waarvan ik vind dat veel progbands wel snel last van krijgen, terwijl dit toch écht stuk voor stuk virtuozen zijn. Zelff heb ik het debuut album Elf Tales en het live album, maar er is later een nieuw album uitgekomen waarvan er hier ook stukjes van zijn te beluisteren: http://www.magicelf.com Kennen mensen dit? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2006 10:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hahahahahaha kolere wat klinkt dit gay Zenial |
|
Prima muzikanten, met de nodige (zelf)spot. Niks gays/duits aan hoor, wel iets teveel gepiel voor mij persoonlijk. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Idd niet te serieus nemen. 'k Heb Elf Tales al donders lang, en vind het een te gekke cd. Spelen kunnen ze zeker |
|
'k had hem ook, heb 'm an Kuipers gegeven vanwege het coole drumwerk. Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders. |
|
Bestaat deze band nog? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |