|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Tool - Rosetta Stoned |
|
Final War -- Glory unending. Alweer ja. en ik vind het nog steeds een vette plaat. Fuck the world and fuck you |
|
Indesinence - Noctambulism |
|
Herman van Veen - Hilversum 3 iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
xasthur - subliminal genocide signature |
|
Madball - Demonstrating My Style iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: wat heb jij een vreselijke smaak NP: TT 025 Qualkommando - Abstract signature |
|
quote:yups np: Mad Season - Above iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
TT 013 [Slave] Friese - Crack Nigga signature |
|
Terrorizer - Fallout Ja, lekker ja !! |
|
Lacuna Coil - Stately Lover iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Omdat ik van hypnos moet spammen: Bathory - [Blood On Ice #07] The Woodwoman Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
passenger_of_shit_-_likking_my_sperm_off_a_pigs_cunt-sq signature |
|
Bathory - [Blood On Ice #09] Gods Of Thunder Of Wind And Of Rain Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
je bent nummer 8 vergeten goatpenis - inhumanization signature |
|
Mad Season - I Don't know anything iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Helemaal niet, die heb ik gewoon niet geluisterd! Nog steeds: Bathory - [Blood On Ice #09] Gods Of Thunder Of Wind And Of Rain Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ow sorry guru - jazzmatazz volume 1 signature |
|
Tsja, kon je ook niet weten he (weet jij veel). Vintersorg - [Till Fjalls] For Kung Och Fosterland Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ik heb toch al gezegd dat ik niet veel weet weet jij veel? NAZI! happy songs for happy people - Mogwai of was het omgekeerd? signature |
|
Metallica - Zowat iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik weet bar weinig. Maar je zult helaas alleen verder moeten gaan met spammen, ik ga slapen na het volgende nummer: Emperor - [Scattered Ashes: A Decade Of Emperial Wrath] Curse You All Men! 'trusten hypnos! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: fuck schoolgirls twice??? earth - raiford signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |