|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is er in het Popfront dan?? Op hun site staat niets... |
|
Ja cool voor ze Ik wil't ook wel zien, maar ben za. weg. Volgende keer beter. |
|
Is dit nou de officiele CD-Presentatie? Voor zover ik weet is dit namelijk een gewoon optreden en dient Hedon hun site eens aan te passen. Iets met het mooier maken dan het is enzo. En van de speciale gasten die op de cd mee spelen zullen er wsl ook wel weinig aanwezig zijn omdat een aantal ervan, Sharon en Liv bijvoorbeeld, verplichtingen hebben met hun eigen band. Persoonlijk vind ik het wat jammer dat een zaal als Hedon het blijkbaar nodig heeft op deze manier wat extra publiek te trekken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voornamelijk Zwolse band hoor, cd-presentatie in Hedon lijkt me dan wel logisch klinken. Hoe kom je dr bij dat dat niet zo is dan? |
|
Dan zou dat wel op de officiele site van Delain hebben gestaan gok ik? Verder wordt door de mods in het topic hierover op hun forum ook tegengesproken dat dit de cd presentatie is. Maargoed, als Hedon er mee wil pronken moeten ze dat vooral doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op de site van Roadrunner (MIEP MIEP) is trouwens ook nergens te vinden dat het hier om een cd presentatie gaat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Kan The Wounded mooi headlinen zoals het hoort |
|
Hehehehe Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nha ja is eerste "echte" optreden van Delain (try-out niet meetellende ..) dat zou je kunnen beredeneren tot een cd presentatie .. |
|
Owja, dom van me. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou ja Hedon zal vast niet opzettelijk 'onterecht pronken' met die omschrijving. [offtopic]XXL > http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2907/15 onderan [/offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-09-2006 12:34] |
|
Wellicht zit dit in de zelfde hoek als het begrip "Amon Amarth Cd-release party". Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
haha |
|
quote: Het is zeker de CD presentatie!!! Roadrunner (inderdaad, miepmiep) huurt Hedon af om de officiele releaseparty te houden. Hedon maakt het dus niet mooier dan het daadwerkelijk is... Dat Roadrunner er op hun eigen site niets van vermeld is hun eigen probleem. Evenals het al dan niet verschijnen van gast-muzikanten... |
|
Ik heb trouwens geen idee wie er allemaal meedoen in de live-band deze show... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik ook niet... Ik ga gewoon een lekkere maaltijd maken, en dan zie ik wel wie er aanschuiven... |
|
maar wat is er nou in het Popfront te doen dan, daar ben ik nou nog steeds niet achter... |
|
quote: Volgens mij gewoon Delain, de Liveband. Dus Ray, CHarlotte, Martijn, en de rest........geen gastoptredens denk ik. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Wanneer? Ik hou me alleen bezig met de METALprogrammering van Popfront "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Quote van de vorige pagina van dit topic... |
|
quote: Deze gok ik.. Band(s): Instil & Upshot Stijl: Hardcore/Metalcore Wanneer: Vrijdag 22 september 2006, 21:30 uur Maar das vrijdag hehe, iedereen soms net als mij in de war met de dagen dan? |
|
quote: Ik heb in ieder geval geen metal geboekt op 23-09. 14-10 is het weer feest met Embedded en Vermin gheghe. Heb je trouwens msn? Stuur me even een mail via mailadres in profiel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zal de metalcore meneer wel geweest zijn.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:en Sander. Belachelijk dat hij praktisch nergens vermeld wordt |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |