IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Satyricon, Keep of Kalessin, Insomnium, Melkweg Amsterdam, 23-09-2006 Vorige pagina
mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 08-09-2006 21:25 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 21:07 schreef Y Draig Goch het volgende:
Joehoe, lijstjes!

Zillah
Mutilator?
ZelThor
Borthulaz
Mr. Spectre
Y draig goch

+ mardukfan

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-09-2006 0:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 september 2006 20:07 schreef spectre het volgende:
NOu een lijst dan maar

Zillah
Mutilator?
ZelThor
Borthulaz
Mr. Spectre

Nee

Zillah
San Miguel
Zeltor
Borthulaz
Spectre
Zenial + moppie
Mardukfan

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 09-09-2006 0:28]

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-09-2006 1:06 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*kick*

Net terug... Insomnium gemist doordat ik nog even terug naar huis moest, maar dat boeit me niet zoveel. Keep Of Kalessin niet helemaal kunnen zien, maar wel zwaar onder de indruk van Obsidian C en met name Vyl (), evenals van de kundige arrangementen. Jammer van het klotegeluid zodoende. En Satyricon uiteindelijk was één groot hoogtepunt: geweldige band, geweldige setlist (met "Filthgrinder" en "Walk The Path Of Sorrow", en "Raining Blood" als toegift!!), goed geluid, een bloedserieuze en toch sfeervolle presentatie en dito podiumaankleding en een lekker lange speeltijd. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een nummer als "K.I.N.G." toch wel erg in het niet valt vergeleken bij nummers zoals de eerder genoemde, maar een echte deceptie was het niet. Conclusie: een geweldig concert!

Oh ja, spectre ook nog gespot.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 24-09-2006 1:13]

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-09-2006 2:22 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Filthgrinder!!! Godverrrdomme wat was dat vet.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-09-2006 2:40 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 september 2006 2:22 schreef Y Draig Goch het volgende:
Nu al thuis van het stappen?

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

tyr
Usericon van tyr
Posted 24-09-2006 11:56 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

satyricon was erg strak maar ik vond toch echt wel K.O.K veel sfeer voller en leuker om te zien ondanks dat het af en toe rommelig was.

jammer dat mother north er doorheen werd geprakt...leek niet echt van harte te gaan

[Dit bericht is gewijzigd door tyr op 24-09-2006 12:27]

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2006 13:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 2:22 schreef Y Draig Goch het volgende:
Gelukkig dat nummer! Heers.
KoK viel me erg tegen helaas. Obsidian speelde heel erg slordig en ik snap nu de kritiek van de eerdere shows. Daarbij was het zaalgeluid een beetje jammer, die geluidsman moet een draai om de oren hebben

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 24-09-2006 13:32 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ik denk dat Obsidian niet zo snel moet gaan spelen en het gewoon bij Satyricon houden Want dat deed hij dus wel strak.

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2006 13:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gelukkig wel

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-09-2006 20:34 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 24 september 2006 2:40 schreef arrebar het volgende:
Nu al thuis van het stappen?

Juah, had uiteindelijk toch geen zin besloot ik toen ik in de kroeg zat.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-09-2006 21:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 13:32 schreef Borthulaz het volgende:
Ik denk dat Obsidian niet zo snel moet gaan spelen en het gewoon bij Satyricon houden Want dat deed hij dus wel strak.

Nee, KoK moet altijd minimaal 20 fouten per show maken van Satyr. Anders is hij (terecht ) bang dat Satyricon eruit geheerscht wordt.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-09-2006 22:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 21:10 schreef M. het volgende:
Nee, KoK moet altijd minimaal 20 fouten per show maken van Satyr. Anders is hij (terecht ) bang dat Satyricon eruit geheerscht wordt.
Bah, zo'n zakelijke instelling

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-09-2006 22:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

LOL! Ja, ik heb Satyr er ook al op aangesproken. Die eindeloze nadruk op shareholder-value zou in NL echt niet kunnen hoor, met Tabaksblat en alles.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-09-2006 22:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehehe. Daarbij misbruikt die Obsidian zijn monopolie op het veels te snel spelen, dat vindt de Mededingingsauthoriteit ook niet leuk.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2006 23:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com