|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee Zillah San Miguel Zeltor Borthulaz Spectre Zenial + moppie Mardukfan [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 09-09-2006 0:28] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*kick* Net terug... Insomnium gemist doordat ik nog even terug naar huis moest, maar dat boeit me niet zoveel. Keep Of Kalessin niet helemaal kunnen zien, maar wel zwaar onder de indruk van Obsidian C en met name Vyl (), evenals van de kundige arrangementen. Jammer van het klotegeluid zodoende. En Satyricon uiteindelijk was één groot hoogtepunt: geweldige band, geweldige setlist (met "Filthgrinder" en "Walk The Path Of Sorrow", en "Raining Blood" als toegift!!), goed geluid, een bloedserieuze en toch sfeervolle presentatie en dito podiumaankleding en een lekker lange speeltijd. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een nummer als "K.I.N.G." toch wel erg in het niet valt vergeleken bij nummers zoals de eerder genoemde, maar een echte deceptie was het niet. Conclusie: een geweldig concert! Oh ja, spectre ook nog gespot. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 24-09-2006 1:13] |
|
Filthgrinder!!! Godverrrdomme wat was dat vet. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Nu al thuis van het stappen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
satyricon was erg strak maar ik vond toch echt wel K.O.K veel sfeer voller en leuker om te zien ondanks dat het af en toe rommelig was. jammer dat mother north er doorheen werd geprakt...leek niet echt van harte te gaan [Dit bericht is gewijzigd door tyr op 24-09-2006 12:27] |
|
quote:Gelukkig dat nummer! Heers. KoK viel me erg tegen helaas. Obsidian speelde heel erg slordig en ik snap nu de kritiek van de eerdere shows. Daarbij was het zaalgeluid een beetje jammer, die geluidsman moet een draai om de oren hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik denk dat Obsidian niet zo snel moet gaan spelen en het gewoon bij Satyricon houden Want dat deed hij dus wel strak. |
|
Gelukkig wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Juah, had uiteindelijk toch geen zin besloot ik toen ik in de kroeg zat. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nee, KoK moet altijd minimaal 20 fouten per show maken van Satyr. Anders is hij (terecht ) bang dat Satyricon eruit geheerscht wordt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Bah, zo'n zakelijke instelling Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
LOL! Ja, ik heb Satyr er ook al op aangesproken. Die eindeloze nadruk op shareholder-value zou in NL echt niet kunnen hoor, met Tabaksblat en alles. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hehehe. Daarbij misbruikt die Obsidian zijn monopolie op het veels te snel spelen, dat vindt de Mededingingsauthoriteit ook niet leuk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |