|
Auteur: |
|
|
Wat een gezellig verhaal zeg, maar ik ben nu ook wel nieuwsgierig... Ik ga het boek zoeken als iemand de titel en auteur zeker weet ~xxx~ MoonFlame |
|
van iemannd van Stephen King forum heb ik begrepen dat dit ook verfilmd is, en niet van King is. |
|
Volgens mij is dit verhaal idd niet door king geschreven, ik heb het verhaal wel verfilmd op dvd staan, die dvd heet tales from the crypt. Oh, en ik meen dat ze er achter komt door het beeld en zn littekens die die overgehouden heeft aan die ontmoeting "You promised, look what you've done, you promised you wouldn't tel.." [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 21-08-2006 9:22] |
|
kijk, dat helpt verder! Kan ik weer verder googlen |
|
Moet je m hebben? Kan wel proberen te branden als je wilt (waarschuwing, ik geef geen garanties, ik ben echt een drama met computers, hehe) mail maar ofzo |
|
nee dat hoeft niet, dankjewel voor het aanbod. Je mag wel even het nummer noemen van de dvd (dus welk deel) de naam van het verhaal mag natuurlijk ook, dat zou wat sneller zijn hehe. ik heb net al gezocht op tales from the crypt, maar kan aan de titels het verhaal nog niet herkennen. [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 21-08-2006 9:29] |
|
Ik heb de verkeerde naam genoemd Tales from teh crypt is met die cryptkeeper enzo. Ik bedoel dus Tales from the darkside, waarin Blondie de boze heks speelt in de tussenstukjes, hehe Daar is overigens voor zover ik weet ook maar een deel van verschenen, dat ding ligt meestal in de uitverkoopbakken bij FRS, mocht je m willen hebben, heb ik m ook vandaan |
|
volgens mij heet het "Lover's Vow", kan dat kloppen? |
|
Ja, dat is m. Weet je ook wie de schrijver is? |
|
nee, ik ben nog aan het zoeken. |
|
volgens mij is het Michael McDowell, maar ik heb nog nergens kunnen lezen dat hij ook daadwerkelijk het boek heeft geschreven, en niet alleen de screenplay. |
|
Hmm, ik zal vanavond eens voor de grap in mn boekenkast en oude verhuisdozen gaan kijken. Ik weet dat ik een aantal verzamelboeken heb met van die horror verhalen, dat zijn er vrij veel, eens kijken of deze er ook bijzit. |
|
nu weet ik waarom ik dacht dat het Stephen King was, zie plaatje http://images.amazon.com/images/P/3404133463.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1130943571_.jpg geen wonder als zijn naam zo groot op de voorkant staat |
|
Jep, dat was een hele mooi reclame stunt, maar alleen het verhaal lot249 was van hem, weet alleen zo 1, 2, 3, niet meer waar dat verhaal over ging. Vond het iig niet een van zn beste verhalen, dan had ik m wel herrinerd |
|
Ben benieuwd wat precies de titel is van het boek, want de strekking van het verhaal komt me erg bekend voor. Verrassend triviaal |
|
Het boek weet ik niet, maar het verhaal heet lovers vow, zoals hierboven staat |
|
Okee dan Verrassend triviaal |
Index / Algemeen |