|
Auteur: |
|
|
De hymen-holocaust t-shirts zijn eindelijk een feit! Voor €15 worden ze tot aan de voordeur gebracht. Maatjes in medium, large en x-large. Indien interesse....mail ef naar info@hymen-holocaust.com www.hymen-holocaust.com Greets! |
|
Hymen LOLOCAUST! Ken het niet. Grind zeker? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nope...bluesrock! |
|
ow, dan doe mij er maar eentje |
|
quote: Mijn brievenbus zit niet in mijn voordeur....Ik woon in een appartemend dus we hebben lokale brievenbussen..Bezoren jullie ze dan gewoon aan m`n deur??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
mmmmmm......moet ik eerst ef opzoeken in mijn woordenboek wat "bezoren" betekent! Ik kom hierop terug! M |
|
appartemenTTTTTTTTTTTTTT [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-08-2006 11:53] |
|
quote: Bluesrock is gaaf. Grind is het toppunt van homoseksualiteit (maar dan zonder talent). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ben ik de enige die hier steeds "TIT" leest? Woei [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 23-08-2006 13:16] |
|
quote: A dirty mind, is a joy forever Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Index / Algemeen |