|
Auteur: |
|
|
Is dat op 1 oktober, damn dat ben ik in Baarlo! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:Aanwezig Al een nieuwe bassist gevonden trouwens? |
|
Als die package niet dichterbij komt, zal ik naar Sittard moeten, Yyrkoon is namelijk een meer dan geweldige band, en leng Tch'e is ook zeker de moeite waard !! |
|
quote: Raets (die ook op "Thriving on carnage" gespeeld heeft) zal de optredens met ons doen en wellicht daarna ook blijven |
|
Tegen die tijd is de niewe CD uit met Warscars op Bones Brigade, dus is een kleine CD presentatie. So lot's of new shit aaaaaiiii. EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
VeT!!! Dan is ook de cd presentatie van Desensitised |
|
EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
zin in. word een leuk feestje |
|
Nog op t laatste moment toegevoegd: Deathfall Aanvang 19.00: DEATHFALL DESENSITISED LENG TCH'E YYRKOON |
|
Leuke package, alleen jammer dat Sittard zo'n eind uit de buurt is... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
morgen weer een tripje richting nederland |
|
quote:kwartiertje fietsen |
|
Ik ben d'rbij, super gezelli |
|
aaaa bijna |
|
Godverdegodver, geen geld. Mooi klote, want Yyrkoon is een vreselijk gaaf bandje, en Leng Tch'e is ook altijd leuk. |
|
zonde dat ik niet kan, leek me leuk. |
|
Erg gezellig! Alleen de morgen erna is altijd wat minder. * Deathfall: Nieuwe nrs erg vet. HC is bijna weg. * Desensitised: Strakke set. Hulde aan Wilbert, die ook zonder stem een vette strot op kan zetten. * Leng: Ik denk dat t wel een strakke set was. Was in ieder geval erg gezellig. Had a good time... * Yyrkoon: Erg vet! Beukte er flink op los... Kortom, geslaagd avondje... EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
Was idd gezellig. Deathfall en Leng knalden het lekkerst. De gasten van Yyrkoon kunneb est spelen, maar klniken voor mij als een gewoon gemiddeld death metal band, weinig vernieuwnends. Wel weer typisch fenix om precies om 11uur de bar te sluiten.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik ging eigenlijk vooral voor Yyrkoon, al vond ik 't niet zo knallen als op CD. Desensitised was best aardig, maar Leng Tch'e kon me echt totaal niet boeien |
|
Yyrkoon vond ik niet zo vet als op cd. kwam ook door het gitaar geluid denk ik. Leng Tche was erg vet Desensitised was ook erg okee. |
|
quote: Klopt, de solo's waren jammer genoeg nauwelijks te horen. |
|
quote: Tering ja, was met die security man in gesprek, dat ik het belachelijk vond dat we nix meer kregen, echt typisch fenix idd, voor de rest zeer geslaagd, Cheers |
|
We kunnen dus stellen dat Yyrkoon tegenviel en dat ik er niet echt mee hoef te zitten het te hebben gemist? |
|
quote: dat yyrkoon een beetje tegenviel wil niet zeggen dat het niet vet was. gitaarsolos verzopen gewoon in de rest van het geluid. de muziek van yyrkoon heeft gewoon goed geluid nodig om het tot zijn recht te laten komen. maar ik vond het toch zeker een vet optreden. |
Index / Concerten |