|
Auteur: |
|
|
Dinsdag 29 augustus 21:30u: Extra Show!! Skinless (USA) [death metal] Only a week and a half ago, Skinless played in the "013" in Tilburg supporting Morbid Angel and what a performance that was! If you were there you will want to see them again, if you were not, don't miss this embodiment of head-crushing brutality this time! Entree €5,- www.4skinless.com www.littledevil.nl |
|
Was erg gaaf zondag! Dus wie weet. Maar het zal wel superdruk worden. |
|
Het blijft een dinsdagavond natuurlijk, dus overvol zal het niet worden. Gewoon "gezellig druk" kun je wel op rekenen ja |
|
Godver, waarom zo tering laat? |
|
zal waarschijnlijk nie uitverkopen deze dinsdag nee, maar voor je eigen nachtrust kun je reserveren via email of bellen met t cafe. (Volbeat vrijdag was vrijwel uitverkocht, kunnen 150man id zaal) |
|
quote:Goed punt. Voor mensen die meer dan een uur moeten treinen en de dag erop moeten werken wordt het een lastige onderneming |
|
OK, OK, wordt naar geluisterd, de tijden worden nu: 21.00uur voorprogram band x, direkt daarna Skinless, 23.00uur afgelopen => treinen. |
|
Gaat hier morgen nog iemand heen? |
|
misschien wel, was wel erg ruig zaterdag |
|
ik ben er, VANAVOND |
|
quote: Misschien nog wel even aanwezig |
|
Ik ben erbij. |
|
misschien ook wel effe kijken. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Toch maar niet. Veel te druk met schrijven |
Index / Concerten |