|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, veel plezier daar jochie! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Komt goed! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Waarom denk je dat ik 50 eurie voor mijn kaartje heb neergelegd om alsnog na uitverkoop tekunnen gaan! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Neurosis gaat zo vet worden |
|
quote: EN nog bedankt daarvoor Jasper I love you! |
|
En toen was Roadburn alweer voorbij. Met natuurlijk 1 groot(s) hoogtepunt: Neurosis. Het is eigenlijk niet te omschrijven hoe Neurosis was. 'Concert' dekt bijna de lading niet, 'sonische ervaring' is misschien beter. Neurosis is live hard, heel hard, en dan ook alles. Kenkerhard geluid, harde sound, gitaren hard, harde noise en wat een perfecte mixing. Alles loepzuiver en intens. Gewoon echt niet normaal Waarschijnlijk beste concert ooit. |
|
Kon Pelican niet zien omdat t kleine zaaltje echt overstroomd was door mensen Bij Amenra was dat hetzelfde. Toen stond ik vooraan, maar het was echt verstikkend heet en veeeeel te druk. De grote zaal was eigenlijk het beste, daar paste tenminste iedereen gewoon in. OM op het grote podium was een mooi gezicht. |
|
GVD volgend jaar maar wel eens op tijd die kaarten kopen. Maar goed, als goedmakertje hebben we nog de afterburner. Zo maar eens die kant op. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Niet nor motherfucking maal meer... Iedereen die niet is geweest heeft echt een classic optreden gemist. Shit ging door merg en been. Beste optreden ever! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 22-04-2007 14:49] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Neurosis was belachelijk intens.. Niet normaal. Verder waren mijn hoogtepunten Red Sparrowes, Circle, Pharaoh Overlord en Om Tot mijn verbazing was het optreden van Melvins/Big business een van de gaafste optredens die ik ooit heb gezien. 2 drummers die belachelijk strak alles samen spelen en ouwe lullen die met veel vreugde spelen. Wat een vet weekend.. |
|
1; Clutch 2; Amen Ra 3; Melvins Amen Ra was best druk iid daarom voor iedereen die de show heeft gemist maar meteen na Neurosis op de platenspelert gegooid, gehehe... |
|
Helaas het "hoofdfestival" moeten missen, omdat ik te laat was met kaartjes halen, maar de afterparty (waar after?!) was een leuke pleister op de wonde. Waar Bohren al denderend begon, wist Sunn dat nog effe te kwadrateren. VET! Lekker ritualistisch (is dat een woord?) sfeertje Volgend jaar maar gewoon een heel weekend doen. |
|
Neurosis was weer afgrijselijk hard!! Ongelooflijk wat een imposante muur van geluid zij kunnen produceren. Jammer alleen dat het concert zo kort duurde, volgens mij was er nog wel tijd voor een toegift.. Van de overige optredens vond ik Red Sparowes heel erg gaaf. Pelican was ook cool, alleen ergerde ik me een beetje aan de drummer.. Amen Ra heb ik niet gezien omdat het simpelweg té vol was in de Batcave. De afsluiter, Coulour Haze was ook wel relaxed. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
had eigenlijk black cobra ook nog wel willen zien, was ieder wel positief over.. Maar Neurosis liet mij dusdanig verbijstert achter dat ik daar geen eens zin meer in had Ik ben btw nog steeds MEGA siked over die show.. holy fucking shit... [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 24-04-2007 14:45] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wel stoer dat jij een foto met Steve von Till hebt. Het lijken mij nogal grimmige mannen, vooral twee jaar geleden in Londen, toen ze daar optraden. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Zijn het ook lichtelijk! Stelletje norse amerikaanse truckerknapen, al kreeg ik van een vriendin die voor relapse werkte en even met ze had gelult backstage gehoord dat het verder erg chille lui waren en dat steve von till in normal life een basisschool leraar is! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Mmm, apart verhaal. Ze worden aangeboden voor tour in November/December 2007. |
|
quote: volgens mij niet.. |
|
Tsja, het was ook maar een gerucht dat ik hoorde, weliswaar van iemand die meestal vrij goed ingevoerd is in dat soort dingen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |