|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 9 september Fenris (viking/black) Nachtwraak (black) Brandhaard (black) Entree: n.n.b. Zaal open: 20.00 uur Meer info: www.elektra-sliedrecht.nl |
|
Fenris is wel gaaf. Jammer dat het zo moeilijk is om 's avonds weer thuis te komen vanuit dat gehucht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Das waar. Ze zouden eigenlijk de boel wat vroeger moeten laten beginnen, zodat mensen die met de trein zijn ook weer met de trein naar huis kunnen. Maargoed, as zaterdag dus. |
|
Jammer dat er nog 2 concerten zijn die gaver zijn als deze bands, al had ik ze op zich wel willen zien, maarja het wordt Arnheim voor mij "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
quote: Van het weekend helemaal. De NS is met het spoor bezig. Dus het treinverkeer tussen Geldermalsen en Dordrecht ligt zaterdag en zondag plat. Iig, ben wel aanwezig! |
|
*schop* |
|
er rijden wel bussen,vanaf station Dordrecht richting Sliedrecht.En trug uiteraard |
|
Van de NS of Arriva? Dat is namelijk de vraag. Bovendien is de terugweg best lastig he, als je alles uit wil zien? Rijden er dan nog bussen? Neen! |
Index / Concerten |