|
Auteur: |
|
|
Met Anal Penetration, Scheldgeweld, Grindustry en Rompeprop Flatertheek Prins Bernhardstraat 8 Naaldwijk Entree 5e |
|
Dan is al BOA, gratis metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
occvltfest is dan ook .. |
|
Juist .. |
|
En weer een leuke programma wat wordt ondergesneeuwd door evenementen elders. Ik ga er trouwens vanuit dat Rompeprop gewoon headliner is. |
|
Teveel concerten in Nederland dus? |
|
quote:Misschien wel ja. Weerhoudt mij er overigens niet van ook stug door te blijven boeken hoor |
|
quote: Ook zeker niet mee stoppen Maar zou wel eens willen zien hoeveel concerten er gemiddeld per dag zijn ,.. en dat vergelijken met omringende landen ... |
|
quote:I won't. Ben pas net begonnen quote:Over exacte aantallen beschik ik niet maar ik weet wel praktisch zeker dat er in ons land per weekend de meeste concerten per vierkante kilometer zijn. Ook als het gaat om de grotere namen. Veel lui uit het buitenland zijn jaloers op ons iig. |
|
Hmm vandaar waarschijnlijk dat Nederlands publiek "saai" genoemd word .. |
|
quote:Dat is ook zo. Men is verwend geraakt hier. Veel verder dan 30 km zullen de meesten niet meer reizen voor een concertje. Uitzonderingen daargelaten uiteraard maar het is tegenwoordig vooral de krenten uit de pap vissen. |
|
quote: Geen Rectal Smegma? Beetje jammer dat het 2 sept. is maar als ik niet naar Baroeg Open Air ga ben ik hier wel te vinden. |
|
Morgen alweer ,kheb er best zin an |
|
schop |
Index / Concerten |